Buttons/pagina's

    

donderdag 24 december 2020

merry Christmas

Zijn Naam zal zijn HOOP voor de hele wereld!
Matthëus 12:21

Hierbij wil ik jullie ondanks alles graag hele mooie en fijne Kerstdagen toewensen!
Maak er wat van, blijf gezond en zorg voor je dierbare.
Warme kerstgroet, Marleen

Gebruikte materialen Marianne Design: 
Collectables: COL1440 (Village decoration set 5 - lichtjes)
Craftables: CR1483 (Trees by Marleen), CR1520 (Church by Marleen)
Creatables: LR0592 (Doily duo)
Clear stamps: CS1070 (Christmas mail by Marleen)
Clear stamps banners: CS1058 (Banners by Marleen)
Decoration paper: CA3126 (Gold)
Glitter paper: CA3104 (snowpaper)
Soft glitter paper: CA3143 (Gold)
Pretty Papers blocs: PK9164 (Winter days by Marleen), PK9170 (Wood Stone)
Enamel dots: PL4515 (Snow & ice)


7 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart! Ik ben echt verliefd op het kerkje. Ook voor jou fijne feestdagen gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne feestdagen.
    En een gezond, liefdevol, en creatief 2021.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart! Om extra van te genieten nu we niet naar de kerk kunnen.
    Zalig Kerstfeest en liefs, mam.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart. Jij ook fijne kerstdagen.

    Kerstgroetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart Marleen!
    Ik wens jouw en je gezin ook hele fijne feestdagen en boordevol met nieuwe creaties voor 2021.
    Dat we weer mogen genieten naar iets moois van jouw.
    Lieve grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dankjewel Marleen en jij en je familie ook hele fijne Kerstdagen. Wat zal dat heerlijk zijn in je nieuwe huisje :) groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen