Buttons/pagina's

    

zondag 6 december 2020

North pole greetings

De pinguïns zijn druk in de weer om de brievenbus helemaal vol te stoppen met kerstpost en cadeautjes. De postbode zal misschien iets minder blij zijn... maar ze doen samen hard hun best om de kerstman te helpen, haha.

Lieve groetjes, Marleen

Deze kerstkaart maakte ik voor het blog op de Marianne Design website, de werkbeschrijving en de materialenlijst zijn daar dus weer terug te vinden. Zie: https://mariannedesign.nl/blog/north-pole-greetings

Lieve groetjes, Marleen


5 opmerkingen:

  1. Leuk met die schattige pinguïns erop. Mooi gemaakt Marleen.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk gemaakt weer.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk!
    Ik ben toevallig ook met de brievenbus en pinguins bezig, je ziet het a.s. donderdag....
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi in deze kleuren! Ik had toevallig de pinguin met de cadeautjes in vergelijkbare kleuren gekleurd, maar wist toen ineens niet meer hoe ik hem moest combineren... nu toch een idee gekregen (voor volgend jaar kerst). Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen