Buttons/pagina's

    

zondag 3 januari 2021

Thee en iets lekkers

In december zijn er in onze omgeving een aantal dames jarig. Het is voor de hand liggend om winterse kaart te maken. Maar wanneer je in december jarig bent is het ook niet leuk om ieder jaar een verjaardagskaart in winter thema te krijgen. Dus een setje verjaardagskaarten gemaakt met een knipoogje naar het koude weer.

Lieve groetjes, Marleen

Gebruikte materialen Marianne Design: 
Collectables: COL1481 (Cupcake by Marleen)
Creatables: LR0654 (Tulip Doily), LR0687 (Hot drink 4 delig)
Clear stamps: CS1056 (Proost by Marleen)
Clear stamps banners: CS1058 (Banners by Marleen)
Decoration paper: CA3127 (Silver)
Glitter paper: CA3104 (snowpaper)
Pretty Papers blocs: PB7056 (Eline's Summer picnic), PK9157 (Soft pastels), PK9167 (French Antiques), PK9170 (Wood Stone)
Diamond gems: JU0937 (Light pink & pink)

10 opmerkingen:

  1. Mooie, winterse kaartjes, erg leuk!
    Toevallig vandaag ook (jouw) cupcakes op mijn blog :)
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi wat een vrolijke kaartjes en toch winters met het kopje chocomelk
    Fijne dag.
    Gr Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk zijn ze weer.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaarten Marleen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi Marleen. Leuk idee. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk gemaakt.
    Lekker vrolijke kleurtjes.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lekker een bakkie met een cupcake 😊
    Mooie kaartjes in leuke kleuren.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je krijgt spontaan zin in een lekker bakkie thee,
    het cup cakeeje laten we maar even achterwegen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk idee, ik heb ook een aantal verjaardagen deze maand en je hebt me wel op een idee gebracht. Dank je wel.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele leuke kaart Marleen met lieve kleurtjes. Je brengt me op een ideetje. Maar dan wel met de "oude" beker van MD. Ik ga het onthouden.

    Liefs,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen