Buttons/pagina's

    

dinsdag 5 januari 2021

Mandje vol bloemen

Het is inmiddels al een hele tijd geleden dat ik bloemen ben gaan plukken bij een Pluktuin hier in de buurt! Maar het was zo leuk om te doen. Heerlijk met een mand en een schaar op pad naar moois voor mijn boeketje tussen velden vol bloemen en bijtjes... voorlopig zit zo'n uitstapje er nog niet in, maar een mandje bloemen vullen kan ook met papier!

Lieve groetjes, Marleen


Gebruikte materialen Marianne Design: 
Craftables: CR1516 (Wild Flowers), CR1529 (Fresh Flowers)
Clear stamps banners: CS1058 (Banners by Marleen)
Decoration paper: CA3126 (Gold)
Pretty Papers blocs: PB7056 (Eline's Summer picnic), PK9170 (Wood Stone)


9 opmerkingen:

  1. Prachtig! Hier gaat mijn bloemistenhart sneller van kloppen :)
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Krijg je toch zin in de lente, mooi mandje geworden.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk idee zo'n mandje vol met vrolijke bloemen. Dit malletje heb ik ook nog ergens liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat mandje met bloemen. Mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijk fleurig mandje met bloemen. Heel erg mooi gemaakt.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helaas geen bloementuin hier in de buurt, maar ik heb wel altijd een mooi bosje bloemen op tafel staan. Vandaag zag ik dat er weer tulpen zijn, dus die hebben mijn vaas weer gevuld.
    Jouw mandje met bloemen ziet er echt heel gezellig uit.
    Super leuk gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zeer zeer mooi gevulde mand
    Groetjes Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi prachtig gemaakt.
    Heb ook altijd iets op de vaas staan.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super leuke creatie met dat manĸje.echt je krijgt weer zin in de lente

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen