Buttons/pagina's

    

dinsdag 16 februari 2021

Veel geluk samen

Gisteren waren mijn ouders 36 jaar getrouwd en mijn moeder is gek op de lieve muisjes van Eline. Dus kon ik het niet laten een felicitatiekaartje voor hen te maken met natuurlijk de muisjes in hun nieuwe trouwkleding!

Lieve groetjes, Marleen

Gebruikte materialen Marianne Design: 
Collectables: COL1347 (Party numbers), COL1437 (Eline's mice family), COL1491 (Eline's Wedding accessories)
Craftables: CR1536 (Arche by Marleen)
Clear stamps: CS0998 (Huwelijk wensen - NL)
Pretty Papers bloc: PB7060 (Eline's Honeymoon)
Pearls: CA3132 (White)


5 opmerkingen:

  1. wat een lieve kaart heb je voor je ouders gemaakt Marleen....gefeliciteerd met hun trouwdag!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is super leuk !!!!!!
    En gefeliciteerd !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaart. Vooral het jurkje is mooi gedaan met het vellum.
    Gefeliciteerd met je ouders. Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Marleen met je ouders! Op naar de 50 zullen we maar zeggen hihi. Wat een mooie kaart, dat zal een echte verrassing zijn geweest. Lieve groet, Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen