Buttons/pagina's

    

woensdag 17 februari 2021

Snow much fun

Wij hebben vorige week enorm genoten van het prachtig winterse weer. We hebben met elkaar geschaatst, zijn met sleetjes keihard van de zeedijk afgegleden, hebben sneeuwballen gegooid en 's avonds was het ijs bij ons voor de deur door buurtbewoners verlicht zodat er nog op geschaatst kon worden. 

Genoeg inspiratie dus voor het maken van de eerste opdracht 'sneeuw en ijs' van Eline's huiswerk op Instagram. Ook heb ik geprobeerd iets met de extra opdracht te doen, om op verschillende manieren sneeuw en ijs te maken. Voor de heuvel heb ik parelkleurig kaartenkarton gebruikt. Het heuveltje dat naar voren komt is van glitter foam, het platte sneeuw van snowpaper en het ijs heb ik gemaakt met zilverkleurig spiegelkarton. Het sneeuw in de boom heb ik met een sneeuwpen en glitters gemaakt.

Lieve groetjes, Marleen


Gebruikte materialen Marianne Design: 
Collectables: COL1397 (Charming Alfabet - de letter l gebruikt als schaatsijzers), COL1415 (Eline's Sleigh and flow), COL1439 (Eline's Christmas decoration), COL1490 (Eline's Meercats)
Craftables: CR1335 (Punch die - Snowflakes), CR1483 (Trees by Marleen)
Clear stamps: CS1037 (Hello winter by Marleen)
Clear stamps banners: CS1058 (Banners by Marleen)
Glitter paper: CA3104 (snowpaper)
Decoration paper: CA3127 (Silver)
Metallic paper: CA3141 (Light blue)
Pretty Papers bloc: PK9172 (Frozen Winter)
Rhine stones: CA3136 (Silver)




12 opmerkingen:

  1. Wat leuk gedaan, alle aspecten van sneeuw- en ijspret komen aan de orde. De kleintjes zijn niet bang op die steile helling ;-)

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk Marleen!. Super gemaakt met alle leuke details.. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig, wat een superleuke kaart! Ik krijg haast heimwee naar vorige week ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige sneeuwpret kaart! Alle details zijn super, vooral die kleine schaatsjes, heel tof!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waow wat een prachtige kaart
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig leuke kaart, Marleen! Wat goed bedacht die letter 1 voor de schaatsjes! Die ga ik onthouden! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen