Buttons/pagina's

    

woensdag 5 mei 2021

Erop uit!

Met de Creatable 'Circle Lay-Out' kon ik me heerlijk uitleven met het leuke dessinpapier van mijn Paper set 'De natuur in...'. Deze heb ik gecombineerd met de stickers, teksten en plaatjes uit mijn Paper set en de Craftables 'Trees' en zo is het echt kaart geworden voor iemand die er graag op uit gaat in de natuur!

Hartelijke groetjes, Marleen 


Gebruikte materialen Marianne Design: 
Craftables: CR1483 (Trees by Marleen)
Creatables: LR0677 (Circle Lay-Out)
Paper set: PK9176 (De natuur in by Marleen)
Rhine stones: CA3136 (Silver), CA3158 (Mint)


2 opmerkingen:

  1. Wauw lijkt wel vakantie op je kaart hihi.... mooi hoor Marleen, wanneer ga je??? Gezellige Moederdag gewenst, lieve groet Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat weer een leuk kaart. Je hebt heel mooie paper ontworpen, komt zo mooi uit.
    Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen