Buttons/pagina's

    

maandag 24 mei 2021

Facebook live - Marianne Design Event bij Doe@Ding

Stiekem laat ik het jullie vast weten... 

Helaas is het nog niet mogelijk het Marianne Design Event bij Doe@Ding in de winkel te organiseren. Dus gaan een aantal dames van het Marianne Design DT volgend weekend LIVE in de groep van Doe@Ding om er toch een gezellige online Marianne dag van te maken met een leuk actiesetje en goodybags!

Zaterdag 29 mei om 11:00 uur ga ik live aan de slag met de nieuwe juni collectie van Marianne Design (in de zwart-wit foto vast een sneakje). Ook mag ik namens Marianne Design 3x mijn nieuwste Craft stencil Message in a bottle by Marleen weggeven. 

Kijken jullie gezellig met mij mee?
Hartelijke groetjes, Marleen van der Most

LET OP: Dit vind plaats in de Facebook groep van Doe@Ding!
https://www.facebook.com/groups/doeading
(wordt vast lid om volgend weekend mee te kunnen kijken)


4 opmerkingen:

  1. Leuk Marleen,zal zeker meekijken(meedoen)
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helaas niét voor mij - géén FB - maar wordt vast een succes Marleen, véél plezier!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke marleen ik kijk er al naar uit , heb sinds kort facebook en geniet er volop van
    zeker met aankondigingen zoals deze
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel plezier Marleen en iedereen die gaat kijken en meedoen. Ik kan helaas niet ivm werk en heb ook geen FB. Een volgende keer maar weer.....Alvast prettig weekend!Lieve groet, Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen