Buttons/pagina's

    

donderdag 29 juli 2021

Van harte met bloemen

Heerlijk aan de slag gegaan met mijn nieuwste Craftables 'Van harte cirkel by Marleen' en er een verjaardagskaart mee gemaakt voor een dame. Natuurlijk kun je een plaatje in het midden van de tekst-cirkel doen, maar het is ook leuk om de hem de decoreren met mallen zoals de prachtige orchidee!

Hartelijke groetjes, Marleen

Gebruikte materialen Marianne Design: 
Craftables: CR1555 (Art texture - Hartjes), CR1560 (Van harte Cirkel by Marleen)
Creatables: LR0728 (Orchid)
Clear stamps: CS1059 (Telefoonberichten)
Clear stamps banners: CS1058 (Banners by Marleen)
Metallic paper: CA3140 (Mint)
Soft glitter paper: CA3143 (Soft glitter paper - Gold)
Pretty Papers blocs: PK9170 (Wood Stone), PK9174 (Springtime)
Enamel dots: PL4517 (Two pink)
Pearls: CA3132 (White)
Rhine stones: CA3136 (Silver)


8 opmerkingen:

  1. Mooi met die bloemen erop.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart met de orchideeën.
    Leuke Ronde tekst mal.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Marleen, nu wil ik die orchidee ook, haha (zo gaat dat met zoveel materialen)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg gaaf met de orchidee!
    Ik vind de dauwdruppels ook altijd net iets extra's geven.
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow, wat een prachtige kaart!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauwww Marleen dit is een hele mooie kaart zo, je zou er de mallen zo voor aanschaffen
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen