Buttons/pagina's

    

donderdag 22 juli 2021

Fijne Feestdagen in een winters landschap

Naast de Craftables 'Van harte cirkel by Marleen' komt ook de Craftables 'Fijne feestdagen cirkel by Marleen' uit in de augustus collectie. Deze collectie is vanaf komend weekend verkrijgbaar. 

Voor the Collection #104, ging ik er vast mee aan de slag! 

Wil je deze kaart zelf ook maken? Dat kan!
Wanneer de collectie uit is vind je de werkbeschrijving en uitgebreide materialenlijst weer terug op de website van Marianne Design, zie: https://mariannedesign.nl/downloads

Hartelijke groetjes, Marleen

Gebruikte materialen Marianne Design:
Craftables: CR1478 (Poinsettia by Marleen), CR1495 (Sprigs), CR1559 (Art Texture Stars), CR1561 (Fijne feestdagen cirkel by Marleen)
Decoration paper: CA3126 (Gold)
Metallic paper: CA3140 (Mint)
Soft glitter paper: CA3143 (Gold)
Knipvel: VK9593 (Nordic Christmas)
Pretty Papers bloc: PK9164 (Winter days by Marleen)
Pearls: CA3132 (White)

6 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Marleen.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is echt heel mooi! Prachtig de bescheiden kleuren bij elkaar, het mooie plaatje dat perfect is ingekaderd door de mooi randtekst!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi Marleen.. ik krijg er zin om dit soort kaarten te gaan maken… groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen