Buttons/pagina's

    

zaterdag 7 augustus 2021

Jarig, van harte!

Van de week heb ik de FB live van Rianne Smal gekeken. Ze ging daarin aan de slag met mijn Craftable 'Van harte Cirkel by Marleen', de Craftable 'Big Tag' en de lieve panda stempeltjes van Eline Pellinkhof. Een super leuke combinatie van materialen en ik zat daarna vol met inspiratie!

Gisteren zelf aan de slag gegaan met het maken van een groot label met mijn 'Van harte Cirkel by Marleen' waarin ik een schudgedeelte heb verwerkt. Verder heb ik niet de panda's, maar de lieve ottertjes van Eline erbij gebruikt. 

Hartelijke groetjes, Marleen


Gebruikte materialen Marianne Design: 
Craftables: CR1551 (Big Tag), CR1560 (Van harte Cirkel by Marleen)
Clear stamps: EC0191 (Eline's Animals - Otters)
Knipvel: AK0067 (Eline's background - Ocean)
Shaker window: LR0025 (Circles 9 cm)
Decoration paper: CA3127 (Silver)
Pretty Papers bloc: PK9156 (Seabreeze), PK9157 (Soft pastels)
Diamond gems: JU0938 (Light blue & blue)
Ribbons: JU0950 (sweet colors ribbons)



3 opmerkingen:

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen