Buttons/pagina's

    

vrijdag 6 augustus 2021

Hollandse verjaardagskaart

Ook deze wilde ik graag nog met jullie delen. Gemaakt met mijn Craftable 'Van harte Cirkel by Marleen' en een van de afbeeldingen van een van de mooie nieuwe knipvellen, het knipvel 'Sensibility Berries', van Els Wezenbeek. 

Wil je deze kaart zelf ook maken? Dat kan!
Deze kaart heb ik gemaakt voor the Collection #104. De werkbeschrijving en uitgebreide materialenlijst terug te vinden op de website van Marianne Design, zie: https://mariannedesign.nl/downloads

Hartelijke groetjes, Marleen

Gebruikte materialen Marianne Design:
Craftables: CR1487 (Presents bag by Marleen – strikje), CR1499 (Flower jug by Marleen), CR1560 (Van harte cirkel by Marleen)
Creatables: LR0654 (Tulip Doily)
Metallic paper: CA3141 (Light blue)
Knipvel: EWK1288 (Sensibility Berries)
Pretty Papers bloc: PK9168 (I love Holland - A4)
Rhine stones: CA3158 (Mint)

4 opmerkingen:

  1. Leuk in die vrolijke kleurtjes. Mooie felicitatie-kaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit een mooie en vrolijke kaart geworden. Jouw nieuwe snijmal komt zo heel erg mooi uit.
    Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje Marleen en je stans is gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, echt een prachtige kaart en heerlijk frisse kleuren!
    Liefs, mam.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen