Buttons/pagina's

    

donderdag 5 augustus 2021

Winnaar GiveAway - Van Harte

Weer hartelijk bedankt allemaal voor het meedoen en alle gezellige en lieve reacties die er zijn achtergelaten! Zoals elke keer heb ik ze weer met veel plezier gelezen. 

Tijd om de winnaar van de GiveAway hier op mijn blog bekend te maken. Dat is...


Petra L
Van harte gefeliciteerd met het winnen van deze GiveAway! Zou je mij een berichtje willen sturen met daarin je adresgegevens, dan zorg ik ervoor dat het setje jou kan op gaat.

Ook meegedaan met de GiveAway op mijn instagram?

Niet gewonnen?
Houd dan mijn blog en instagram in de gaten, volgende maand heb ik weer een leuke GiveAway!

Bedankt voor het meedoen allemaal!
Hartelijke groetjes, Marleen

7 opmerkingen:

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen