Buttons/pagina's

    

maandag 6 september 2021

FB live - Peperkoekpoppetjes & Kerstsnoepjes

Dinsdag 7 september is het zover! Dan ga ik voor het eerst live in de Facebook groep van Marianne Design. 

Tijdens deze FB live ga ik aan de slag met mijn nieuwste materialen. Ik laat jullie zien hoe het Craft stencil 'Stocking by Marleen' te gebruiken is en hoe je deze helemaal in Kerst-sfeer kunt aankleden met de Craftables 'Gingerbread dolls by Marleen' en de 'Candy by Marleen'. 

Kijken jullie gezellig met mij mee?!
Hartelijke groetjes, Marleen


4 opmerkingen:

  1. Leuk hoor Marleen,
    ik ga zeker kijken.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kan je dit ook ergens volgen als je geen Facebook hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. spannend Marleen , ik ga hem zeker terugkijken
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke blog heb je , altijd van die mooie kaarten die je maakt . ik ben absoluut fan .

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen