Buttons/pagina's

    

zondag 5 september 2021

Tijd voor een Feestje

School is weer begonnen en mijn oudste heeft gelijk in deze eerste week een kinderfeestje! Hij gaat gezellig mee met het feestje van zijn beste vriend Jesse en daar hoort natuurlijk ook een feestelijk cadeautje bij. 

Net als voor het feestje van mijn zoontje Timo heb ik het cadeautje in een cadeau envelop van kraft karton met een Japanse sluiting gedaan. 

Hartelijke groetjes, Marleen

Gebruikte materialen Marianne Design: 
Collectables: COL1347 (Party numbers), COL1444 (Rosettes & labels), COL1449 (Alfabet XXL)
Craftables: CR1543 (Long Backgrounds by Marleen)
Creatables: LR0656 (Watch by Marleen)
Clear stamps: CS1056 (Proost by Marleen)
Clear stamps banners: CS1058 (Banners by Marleen)
Pretty Papers bloc: PK9169 (Men only by Marleen)
Rhine stones: CA3136 (Silver), CA3159 (Red)


2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke verpakking heb je gemaakt, dat geeft toch weer een stuk leuker.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk! Ik moest natuurlijk even kijken toen ik de naam Jesse zag! De dino kaarten hieronder zijn ook heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen