Buttons/pagina's

    

zondag 24 oktober 2021

De Demodag bij Hobbyhuis Happy

Gisteren was het dan zover... en heb ik een een super leuke Demodag gehad bij Hobbyhuis Happy! Wat was het heerlijk om dit weer te kunnen doen en ik enorm genoten van alle lieve reacties en de gezelligheid. Bedankt allemaal!

Hieronder een paar foto's van mijn tafel met werkstukken en op mijn Instagram een mini filmpje. 
Zie: https://www.instagram.com/reel/CVYKc-Xgc6J/?utm_medium=share_sheet&fbclid=IwAR1jrJAlQ9iHz76OCYr8p6AY6f9uibFHZK-veehXqFUMt6Axsc7LH40Naz8 


Ook de winkelier was ontzettend enthousiast over deze leuke dag, dus in het nieuwe jaar volgt er vast en zeker nog eentje!

Fijne zondag en hartelijke groetjes, Marleen


1 opmerking:

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen