Buttons/pagina's

    

donderdag 21 oktober 2021

white Christmas

Vanaf dit weekend is de november collectie van Marianne Design verkrijgbaar! De gave boxkaart hieronder mocht ik maken voor the Collection van november is aanstaande zaterdag in het echt te bewonderen tijdens de Demodag die ik mag verzorgen bij Hobbyhuis Happy. In de sidebar meer informatie over deze gezellige dag met 10% korting op alle materialen van Marianne Design. 

Wil je deze kaarten zelf ook maken? Dat kan!
De kaarten hieronder heb ik voor the Collection #107 gemaakt. De werkbeschrijving en uitgebreide materialenlijst zijn terug te vinden als download op de website van Marianne Design. Zie: https://mariannedesign.nl/downloads

Hartelijke groetjes, Marleen

Gebruikte materialen Marianne Design: 
Collectables: COL1459 (Eline's Christmas tree)
Craftables: CR1374 (Box card), CR1478 (Poinsettia by Marleen), CR1483 (Trees byMarleen), CR1567 (Snowman by Marleen), CR1568 (Art texture – Christmas trees), CR1572 (Sleigh by Marleen), CR1574 (Chain snowflakes)
Clear stamps: CS1070 (Christmas mail by Marleen)
Clear stamps banners: CS1058 (Banners by Marleen)
Glitter paper: CA3104 (Snowpaper)
Pretty papers bloc: PB7062 (Eline’s Sparkling Snow)
Enamel dots: PL4520 (Snowflakes)
Rhine stones: CA3136 (Silver), CA3161 (Pine green)


9 opmerkingen:

  1. Wat een super gave box kaart heb gemaakt.
    Grt van Judith en een fijne donderdag nog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje met mooie zachte kleuren. Bedankt voor de tutorial.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart! Veel succes op de Demodag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O ja, weer zo'n leuke kaart, super gedaan!
    Ik moet toch dringend dat sleetje op mijn verjaardag krijgen en anders gewoon zelf kopen, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele leuke kaart met gezellig winters tafereeltje. Bedankt voor de werkbeschrijving.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk! De boxmal moet ik weer een van stal halen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Marleen
    Wat maak je toch prachtige kaarten
    Ik wou dat ik ook dat talent had
    Maak wel kaartjes maar zo mooi en vooral het zelf bedenken lukt me niet
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen