Buttons/pagina's

    

zondag 28 november 2021

Een winters 'Van harte'

Toen ik eenmaal bezig was met het maken van de winterse kaart in mijn vorige bericht bedacht ik me dat ook het trappetje met de plantjes super leuk zouden zijn om in de sneeuw te zetten. Met een bergje sneeuw en een schep erin lijkt het net of het buiten in de kou staat. 

Hartelijke groetjes, Marleen


Gebruikte materialen Marianne Design: 
Craftables: CR1463 (Marleen's shelves)CR1464 (Marleen's greenery)CR1541 (Garden tools by Marleen)CR1542 (Potted plants by Marleen)CR1560 (Van harte Cirkel by Marleen)
Decoration paper: CA3127 (Silver)
Glitter paper: CA3104 (Snowpaper)
Soft glitter paper: CA3142 (Soft Glitter paper - Zilver)
Pretty Papers blocs: PB7062 (Eline's sparkling snow), PK9172 (Frozen Winter), PK9174 (Springtime)
Diamond gems: JU0938 (Light blue & blue)


8 opmerkingen:

  1. Super leuk marleen, krijg meteen zin in winter en buiten zijn, wij hadden gisteren al leuk sneeuw.
    Vraagje heb je de sneeuwrand zelf gemaakt of komt ie van een mal?? Misschien van het raam??
    Ik geniet altijd van jou leuke creaties!
    Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je leuke berichtje! De sneeuwrandjes op de trede van de trap heb ik met de hand geknipt. Het is niet meer dan een golvend randje uit snowpaper.
      Groetjes, Marleen

      Verwijderen
    2. Thanks marleen voor je uitleg!
      Groetjes ineke

      Verwijderen
    3. Marleen ik heb voor het sneeuwrandje col1503 gebruikt gaat super
      Groetjes ineke

      Verwijderen
  2. ik ben ook benieuwd naar de sneeuwrand. ik zie hem ook wel vaker op kaarten staan. De kaart is overigens super leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, de sneeuwrandjes op de trede van de trap heb ik met de hand geknipt. Het is niet meer dan een golvend randje uit snowpaper.
      Groetjes, Marleen

      Verwijderen
  3. Heel leuke kaart en zo leuk de sneeuw op de treden van de trap..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuk idee zo met die trap je moet er maar op komen . vindt het een hele mooie kaart
    zeker ook met die zachte kleuren.

    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen