Buttons/pagina's

    

vrijdag 26 november 2021

Winter greetings

Voor de maart collectie van dit jaar heb ik natuurlijk hele leuke tuintjes materialen ontworpen. Het idee om met die materialen eens een winters tuintje te maken zat al heel lang in mijn hoofd en nu eindelijk eens uitgewerkt!

Hartelijke groetjes, Marleen


Gebruikte materialen Marianne Design: 
Craftables: CR1464 (Marleen's greenery)CR1536 (Arche by Marleen)CR1542 (Potted plants by Marleen), CR1544 (Square Backgrounds by Marleen)CR1567 (Snowman by Marleen), CR1573 (Chain of Stars), CR1574 (Chain of Snowflakes -  sneeuwvlokken)
Clear stamps: CS1037 (Hello winter by Marleen)
Clear stamps banners: CS1058 (Banners by Marleen)
Decoration paper: CA3127 (Silver)
Glitter paper: CA3104 (Snowpaper)
Pretty Papers blocs: PB7062 (Eline's sparkling snow), PK9170 (Wood Stone), PK9174 (Springtime)


6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart !!!
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart heb je gemaakt, Marleen. Het hekje ken ik niet maar ziet er erg leuk uit. Leuke combinatie met de zomer- en wintermallen. Alvast prettig weekend, lieve groet, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja leuk om die (denken wij) voorjaarsspulletjes te combineren met de leuke sneeuwpop!!
    Schattige kaart!!
    Lioeve groetjes Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk gedaan, mooie winterse kaart in die zachte kleurtjes Marleen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk die booghaag in dat petrol blauw. Heel mooi kaartje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen