Buttons/pagina's

    

maandag 14 februari 2022

Ik vind je lief

Vandaag is het Valentijnsdag... de dag van de liefde. Mijn jongens hebben voor hun vriendinnetjes een klein cadeautje (chocolade hartje) meegenomen vanochtend. Natuurlijk kon ik het niet laten om er een kaartje aan te hangen. Mijn oudste zoontje heeft verkering en mijn jongste zoontje heeft twee vriendinnetjes in zijn klas die hij erg lief vind. Hij is 8 jaar en als je dan nog niet zo goed kunt kiezen wie het liefste is... dan geef je ze gewoon allebei iets!

Hartelijke groetjes, Marleen

Gebruikte materialen Marianne Design: 
Collectables: COL1481 (Cupcake by Marleen - hartjes), COL1505 (Eline's Bees)
Craftables: CR1518 (Envelope set by Marleen)
Clear stamps: CS1059 (Telefoonberichten)
Pretty Papers bloc: PB7056 (Eline's Summer picnic), PB7060 (Eline's Honeymoon)

13 opmerkingen:

  1. Ah hoe schattig en hoe spannend om dit te geven, leuke tijd.
    Je hebt er lieve kaartjes aan gemaakt.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat schattig en leuk. Daar zouden deze meiden zeker blij mee zijn. Ze zijn ook erg schattig.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lief Marleen, echt schattig de dames boffen met jouw jongens. Lieve groet Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lief voor zo'n jonge prille liefde 😊
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach....wat lief Mareen....je kunt niet vroeg genoeg beginnen he!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach wat super schattig!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat leuke kaartjes heb je gemaakt
    Grt van Judith en een fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen