Buttons/pagina's

    

vrijdag 11 februari 2022

Zoemende groetjes

De lieve bijtjes van Eline Pellinkhof passen natuurlijk ook prima bij mijn Paper set 'Fleurige groetjes', het Craft stencil 'Watering can' en de Collectable 'Flowers' van de januari collectie van Marianne Design. En... zo krijg je toch helemaal zin in de lente!

Hartelijke groetjes, Marleen


Gebruikte materialen Marianne Design: 
Collectables: COL1504 (Flowers by Marleen), COL1505 (Eline's Bees)
Craft stencil: PS8113 (Watering can by Marleen)
Decoration paper: CA3127 (Silver)
Soft glitter paper: CA3144 (Platinum)
Paper set: PK9176 (De natuur in by Marleen - gebruikt voor bruine unikleur)PK9177 (Fleurige groetjes by Marleen)
Enamel dots: PL4514 (Dew drops)
Pearls: CA3132 (White)
Rhine stones: CA3155 (Gold), CA3162 (Smokey Grey)


5 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke, vrolijke gieter. Zo schattig met die lieve bijtjes!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer een super schattig kaartje.
    Ik denk dat ik die gieter toch ook echt nodig ga hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke en vrolijke gieter. Krijg er zo zin in de lente van. Leuk Marleen.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk Marleen, die gieter en de bijtjes. Ik heb van die bloem van jou een zonnebloem gemakt vandaag (staat op mijn blog). Heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo gezellig die zoemende leuke bijtjes Marleen xx

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen