Buttons/pagina's

    

vrijdag 20 mei 2022

Verjaardagscadeautje voor een dame

Komend weekend gaan we uit eten met familie om mijn Oma's 92e verjaardag te vieren. Zo fijn dat dit weer kan en gezellig om allemaal met elkaar te eten natuurlijk. Mijn oma had wat cadeautjes op haar verjaardagslijstje staan, dus daar hebben we iets van gekocht en uiteraard heb ik daar een mooi cadeautje van gemaakt! Komen de Gift bags en Bagtoppers gelijk weer van pas!!

Fijn weekend en hartelijke groetjes, Marleen

Materialen Marianne Design: 
Collectables: COL1323 (Flower set), COL1508 (Bagtopper XOXO by Marleen), COL1509 (Bagtopper bow by Marleen)
Creatables: LR0342 (Confetti), LR0704 (Makeup set)
Gift bags: LR0042 (Gift bags)
Decoration paper: CA3126 (Gold)
Soft glitter paper: CA3143 (Gold)
Pretty Papers bloc: PB7059 (Eline Autumn Whispers - A4)
Paper set: PK9178 (Fabulous)
Diamond gems: JU0937 (Light pink & pink)
Rhine stones: CA3154 (Bronze), CA3162 (Smokey Grey)

Florence cardstock: 
096 - Black

3 opmerkingen:

  1. Leuk gemaakt Marleen. Veel plezier dit weekend!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wst een mooi cadeau hdb je er xo vzn gemaakt. Om is nog wel ijdel.. leuk! Een gezellige verjaardag met elkaar. Groeten Trijntje
    ..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Marlee, heb je met deze mal ook een leuk idee voor vaderdag?
    Gr Els

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen