Buttons/pagina's

    

zaterdag 26 november 2022

GiveAway - Wie zoet is...

Gisteren ontving ik een setje leuke Sinterklaas materialen in de post, 

daarmee mag ik van Marianne Design iemand verrassen zonder dat dit iets kost.

Want de goedheilig man en wij, 

worden bij het zien van alle jullie mooie Sinterklaaskaarten ontzettend blij!

Het is en blijft heerlijk een ander te mogen verrassen,

Met iets dat door de brievenbus zal passen.

Zou jij dit setje graag vinden in jou schoen?

Je leest hieronder hoe je mee kunt doen!

Het setje bestaat uit:
- de Craftables Schoen zetten by Marleen (CR1489)
- de Craftables Wood stove by Marleen (CR1525)
- de Creatables Horizon Amsterdam (LR0494)
- het stickervel Sinterklaas by Marleen (CA3180)

Meedoen met de GiveAway kan zowel via mijn Blog als mijn Instagram.
Meer kans maken...? Meedoen mag zoals altijd op beide!

Zo doe je mee:
- Word volger van mijn blog (als je dat nog niet was).
- Laat onder dit bericht een reactie achter en vergeet niet je naam te vermelden.
- Meedoen kan tot en met maandag 28 november.
- Delen is lief.

Op dinsdag 29 november loot ik de winnaar, dus vergeet niet om dan te kijken of jij de gelukkige winnaar bent!

Extra kans maken? Vergeet niet ook mee te doen op mijn Instagram!
Ga naar: https://www.instagram.com/marleenvandermost/

Hartelijke groetjes, Marleen

57 opmerkingen:

  1. Mooie set om wat leuks voor mijn 3 kleinkinderen te maken, ik heb al veel moois voorbij zien komen 👍🏻🤞🏻❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super lieve actie waar ik graag aan meedoe
    Lieve groetjes, Han

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, een Sint verloting, met het materiaal van Marianne Design. Het is een mooie aanvulling op het materiaal wat ik al heb, dus ik doe weer graag mee met deze verloting.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf deze set…..nu ik een kleinzoon (3)heb is sinterklaas ook weer extra leuk om mee te werken

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke set om met mijn knutselvriendinnen er weer een gezellig avond van tegaan maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave weggeef set Marleen
    Daarvan wil ik er wel graag een
    Ik weet niet wat ik nog meer moet doen
    Om het pakketje te krijgen in mijn schoen
    Ik wens je een weekend heel fijn
    En hoop dat ik een van de gelukkigen mag zijn!
    Lieve groet
    En het gaat je goed,
    Diny


    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beste Sint,
    Van u alweer zo'n leuk weggeeffestijn
    Stiekum hoop ik de winnaar te zijn
    Groetjes, Lian

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gonne van der Peet-Corba26 november 2022 om 10:36

    Wat een ontzettend leuke set, die voeg ik graag aan de collectie toe. Dan worden de Sinterklaasattenties nog mooier ♥️

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zooooo lief van Sint! Verder niets veranderd aan het verhaal dat ik het zó leuk zou vinden er iets mee voor Zoe te maken die het best verwarrend vind dat er een Sint én een Santa is (are they brothers 🤣🤣) maar er volop van geniet!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk, een mooi pakket om te winnen! Lijkt me erg leuk om te gebruiken...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve MD en Marleen,
    Zo'n prachtige weggevers heeft geen één.
    Ook deze keer probeer ik weer te rijmen,
    zonder te slijmen.
    Want met dit pakket zou ik enorm blij zijn,
    En iemand blij maken is heel fijn.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke weggeef actie! Je maakt zulke leuke kaarten! Lieve groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik zet vandaag mijn schoen,
    Zodat de Sint er iets in kan doen.
    Liefst geen fles reuk,
    Maar iets van @mariannedesign is leuk.
    Hiermee ga ik dan proberen,
    Om mooie kaarten te fabriceren.
    Verder lieve mensen,
    Heb ikniets te wensen.
    Dus nu is het maar te hopen,
    Dat de Sint mijn schoen niet voirbij gaat lopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een leuke aktie je heb prachtige kaarten

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een superleuke giveaway ik wil graag meedoen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat lief dat jij Sint zo helpt in deze drukke maar gezellige tijd
    Sinterklaas is maar wat blij met deze behulpzame meid
    Heerlijk knutselen met al dat moois moet zeker lukken dus
    Nu maar hopen dat dit zijn weg vindt naar mijn brievenbus💕

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke actie, die zou ik graag willen winnen!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke artikelen. Ik loot graag mee. Groetjes Virginie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke mallen, daar word je toch blij van, zou ze graag willen winnen !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik ben heel zoet geweest dit jaar 🤣, dus ik waag graag een kansje! Bedankt voor de kans 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dat is een hele mooie zet om mee te knutselen zou het super leuk vinden om deze te winnen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dat is een hele mooie zet om mee te knutselen zou het super leuk vinden om deze te winnen

    Beantwoorden

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik loot graag mee! Gezellig! (Ingrid van Dijk)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Vind het een prachtige set! Doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oh wat leuk krijg gelijk ideeën wat te maken en voor wie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik heb nog geen creatieve materialen om sinterklaas kaarten mee te maken, dus zou deze set graag toevoegen! 😄

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, mijn naam vergeten 🫣 Kirsten van den Berg

      Verwijderen
  27. Ik loot graag mee! (Anne de Jongh)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. I am putting my shoes out and saying a prayer that Sinterklaas will hide this wonderful package in my size 6 boots. ;0) Thanks so much MD & Marleen. The shoe set is adorable, as is the wonderful stove.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Super leuk een winactie is altijd welkom toch

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik doe graag mee met de winactie marleen groetjes trijnie verschoor

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Super leuke winactie! Als ik deze spulletjes zie krijg ik spontaan zin om te knutselen!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een leuke win actie.
    graag loot ik mee.
    groetjes Odette

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Lieve Sint, mijn schoentje staat al klaar. Voor de verrassing van het jaar. Ik hoop dat Sint mijn huisje vindt. Want soms ben ik ook nog helemaal een kind.
    Geniet ik van een verrassing groot of klein. Waar ik blij mee zal zijn.
    Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een geweldige weggever, doe dan hier net als op je instagram en bij Marianne Design dan ook graag een poging :)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wonderful prize package! I really love the wood stove and the horizon die!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Voor deze mooie prijs waag ik graag een (tweede) kans,
    want met dit leuke materiaal kom ik in een knutseltrance.
    Ik loot die heel graag mee,
    want ik heb nu alweer een kaartidee hiermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Loot graag mee met deze gave weggeef prijs. Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Oh wat lief, ik loot graag mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een leuke set .Was gisteren op de crea beurs in Rijswijk op zoek na deze mallen Helaas had niemand deze mallen.Wel een paar andere gekocht.
    Maar kan helaas nog niet beginnen met de leuke schoorsteen kaart die je gemaakt heb .Daarom doe ik graag mee dan kan ik eindelijk beginnen met deze kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Leuk! Ik waag ook graag een kansje

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Super leuk ik maak graag leuke dingen met mijn cliënten met een verstandelijke beperking dus ik loot graag een. We hebben al veel stoombootjes gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Doe ook graag mee met deze leuke verloting Groetjes Leni Prinsen

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ik zet heel graag mijn schoen voor dit prachtige kado
    groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Oh, wat een verrassing van de Sint
    Van deze set worden we allemaal blij als een kind
    Het duurt maar even
    of de ideeën komen bij mij naar boven zweven
    Maar wie deze set ook winnen mag
    Voor diegene wordt het een dag met een lach.

    Bedankt voor de kans. Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Superleuke GiveAway,
    Ik loot graag mee
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ik zou graag mee willen doen
    Groetjes, marisa

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Woh wat een leuke give away,ik loot dan ook graag mee. Ik heb nog helemaal niets van deze serie hobbyspullen, en sinterklaas is nou juist zo'n leuke tijd. Hoop dan ook iets in mijn schien te krijgen, met veel pepernotengroetjes
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wat een leuke actie weer wil graag weer mee doen aan de loting een fijne zondag
    Groetjes Mariëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Hoe leuk zou het zijn om zo'n chocolade munt te versieren,
    En mijn zus d'r kleinkinderen er mee te vertieren.
    Groetjes van Ellen van Maaren

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Lieve Marleen,

    Wat een leuke GiveAway,
    daarmee maak je iedereen tevree.
    maar mij nog het meest,
    want ik ben het hele jaar zoet geweest ;-)

    Fijne zondag.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Vind het een schitterende
    set! Doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Amazing GiveAway. Thanks for the chance to win.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Ja doe heel graag mee, als je dit leuk vindt de kadootjes van de Sint, en ook van Marleen , wie oh wie gaat er met deze mooie set mee heen

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Wat een leuke winactie, ik wil graag meedoen. Jij maakt altijd zulke leuke kaarten hiermee.
    Francien

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Leuke winactie ik doe graag mee.leuk om met mijn nichtje mee te knutselen.

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Angela den Outer -Elshout28 november 2022 om 18:58

    Wat zou de Sint nu weer verzinnen, een mooi geschenk van Marianne design en o o o wat is dat toch fijn.
    En met deze mooie give away maak je de mensen wel heel tevree.
    Daarom doe ik ook heel graag mee.
    En onze kleindochter van drie is gek op Sint en Pie………
    🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen