Buttons/pagina's

    

dinsdag 29 november 2022

Winnaar GiveAway - Wie zoet is...

Hartelijk bedankt weer voor de vele leuke en lieve reacties op mijn blog en Instagram. Ook bij deze Sinterklaas GiveAway zaten weer erg leuke gedichtjes!

Vanochtend was het tijd om de winnaar te loten! Eerst heb ik de random laten draaien tussen mijn blog en Instagram en... de winnaar is deze keer gevallen op mijn Instagram en dat is geworden: 


De winnares is Liekevv24!

Van harte gefeliciteerd met het winnen van deze GiveAway! Zouden je mij een berichtje willen sturen met daarin je adresgegevens, dan zorg ik ervoor dat het setje jou kant op gaat.

Bedankt allemaal voor het meedoen en tot 1 december... houdt mijn blog en Instagram goed in de gaten als je de Paper Craft - Advent Calendar 2022 nog niet hebt van Marianne Design. Ik ga er namelijk een verloten!!!

Hartelijke groetjes, Marleen

8 opmerkingen:

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen