Buttons/pagina's

    

woensdag 7 december 2022

Pret in de sneeuw

De laatste weken heb ik zo ontzettend veel leuks gemaakt dat het even niet meer allemaal op mijn blog paste, hihi. De komende tijd komt er dus nog heel veel voorbij, zoals deze vrolijke kaart hieronder die ik heb gemaakt met de leuke Craftable Shaker Globe' en de bijpassende 'Shaker window - Snowglobe'. Een van de kerstelfjes is heerlijk aan het genieten van de sneeuw!

Hartelijke groetjes, Marleen

Materialen Marianne Design:
Collectables: COL1518 (Christmas Elves by Eline & Marleen)
Craftables: CR1478 (Poinsettia by Marleen), CR1574 (Chain of Snowflakes - sneeuwvlokken), CR1610 (Shaker Globe)
Creatables: LR0769 (Berry branche)
Clear stamps: EC0198 (Eline's Christmas Carols)
Metallic paper: CA3171 (Gold - belletje aan muts)
Snow paper: CA3181 (Snow paper)
Pretty papers blocs: PB7065 (Jolly Christmas)
Shaker windows: LR0045 (Snowglobe)
Enamel dots: PL4523 (Gold Glitter)
Pearls: CA3132 (White)
Rhine stones: CA3159 (Red)

Florence cardstock:
031 - Ruby
093 - Hazelnut
096 - Black

Fluweelwit voor de basiskaart en kraft lichtbruin (beide Craft Emotions)

4 opmerkingen:

  1. Deze is ook al zo leuk! Het is zo fijn spelen met malletjes 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is so cute! What a fun snow globe scene!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kerstkaart is het weer Marleen! Ik geniet steeds weer wat er allemaal mooie kaarten voorbij komt. Lieve grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt zo leuk die elfjes, deze is helemaal super : )

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen