Buttons/pagina's

    

zondag 5 februari 2023

Heel veel lieve groetjes

Van mij mag het voorjaar wel weer beginnen en daar zullen vele van jullie het vast en zeker mee eens zijn. De eend op mijn kaart zwemt in elk geval vast heerlijk rond in haar vijvertje terwijl haar kleintjes tussen de bloemetjes spelen. 

Wil je deze kaart zelf ook maken? Dat kan!
Deze kaart is terug te vinden in the Collection #122. Op de website van Marianne Design vind je de bijbehorende download met de werkbeschrijving en uitgebreide materialenlijst. Zie: https://mariannedesign.nl/downloads


Materialen Marianne Design: 
Collectable: COL1509 (Bagtopper bow by Marleen - takje)
Craftables: CR1542 (Potted plants by Marleen – kleine bloemetjes), CR1544 (Square Backgrounds by Marleen), CR1605 (Text labels), CR1618 (Barrel pond), CR1619 (Ducks by Marleen), CR1620 (Cattails by Marleen)
Clear stamps: CS1087 (Lieve teksten)
Metallic paper: CA3172 (Silver)
Pearl paper: CA3166 (White)
Snow paper: CA3181 (Snow paper - bloemetjes)
Pretty Papers bloc:  PK9175 (Rainbow), PB7066 (Eline’s Whitewash)
Pearls: CA3132 (White)
Rhine stones: CA3163 (Ice Blue)

Florence cardstock: 
002 – Raffia
047 – Water
068 – Lime
073 – Olive
080 – Pudding
096 – Black
099 – Kraft light

Fluweelwit en kraft lichtbruin voor de basiskaart (beide Craft Emotions)


6 opmerkingen:

  1. Leuke kaart Marleen met de mooie nieuwe mallen.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is sweet and leaves me yearning for spring.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk met de tobbe en de eendjes. Lente is heerlijk, maar zon en kou vind ik ook superfijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaart is weer prachtig Marleen !!
    Heel leuk zijn de mallen en eendjes !
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen