Buttons/pagina's

    

dinsdag 7 februari 2023

Voorjaar in de vijver

Vanmiddag heb ik weer een FB live mogen verzorgen in de groep van Marianne Design. Ik ben toen aan de slag gegaan met de leuke Centre step card hieronder en ik heb deze natuurlijk gecombineerd met mijn nieuwste Craftables 'Ducks by Marleen' en 'Cattails by Marleen'. Ook heb ik jullie laten zien hoe je de eendjes in elkaar zet, laat zwemmen en wandelen. 

Heb je het gemist... geen probleem, het is terug te vinden in de Facebook groep van Marianne Design, bij de media - video's. Zie: https://www.facebook.com/groups/mariannedesign

Onderin dit bericht vinden jullie het patroon voor het maken van deze kaart en nog even extra de maten van het dessinpapier die ik heb gebruikt tijdens de live. 

Heel veel knutselplezier ermee!
Hartelijke groetjes, Marleen


Materialen Marianne Design:
Craftables: CR1499 (Flower jug by Marleen - vlindertjes), CR1542 (Potted plants by Marleen - bloemetjes), CR1605 (Text labels), CR1618 (Barrel pond), CR1619 (Ducks by Marleen), CR1620 (Cattails by Marleen)
Creatables: LR0763 (Small circle Arches - kleinste rondje voor de zon)
Clear stamps: CS1128 (Lentegroetjes)
Glitter paper: CA3181 (Snow paper)
Metallic paper: CA3172 (Silver)
Paper set: PB7063 (Hoera een jongetje)
Pretty Papers bloc: PB7065 (Jolly Christmas - uni groen), PB7066 (Eline's Whitewash - A4), PK9175 (Rainbow - uni licht groen en uni licht oranje), PK9179 (Summer Vibes)
Rhine stones: CA3136 (Silver), CA3154 (Bronze)

Florence cardstock:
002 - Raffia
043 - Air
080 - Pudding
084 - Tin
096 - Black
099 - Kraft light

Wit fluweelkarton voor de basiskaart (Craft Emotions)



Klik op het patroon om te vergroten.


De maten van het lichtblauwe unipapier zijn: 8 x 11 cm.
De maten van het witte dessinpapier met de druppeltjes zijn: 7,5 x 10,5 cm.
De maten van het gras zijn: 13 x 3,5 cm -> daar snijd je dan nog het randje gras vanaf.
De maten van de lichtblauwe strookjes dessinpapier zijn: 10,5 x 2 cm.

4 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Marleen. Wat zie ik nu? Gebruik je voor het witte papier het papier van Craft Emotions. Is dat andere niet goed? Ik zag wel dat het een andere structuur heeft.


    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige voorjaarskaart met de mooi nieuwe mallen Marleen.
    Dankjewel voor het patroon.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superlief kaartje! Heerlijk voorjaarsachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kun je een link in de blog zetten naar het Facebook bericht. Ik kan het binnen die groep namelijk niet vinden

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen