Buttons/pagina's

    

dinsdag 25 april 2023

een Bedankje met Bonbons

Vanmiddag heb ik weer een FB live mogen verzorgen in de groep van Marianne Design. Ik ben toen aan de slag gegaan met de leuke kaart hieronder in de vorm van een bonbondoosje.

Heb je het gemist... geen probleem, het is terug te vinden in de Facebook groep van Marianne Design, bij de media - video's. Zie: https://www.facebook.com/groups/mariannedesign

Onderin dit bericht vinden jullie het patroon voor het maken van deze kaart en een linkje naar het bericht 'How to use... Collectable Chocolates by Marleen'.  

Heel veel knutselplezier ermee!

Hartelijke groetjes, Marleen

Materialen Marianne Design: 
Collectables: COL1504 (Flowers by Marleen), COL1509 (Bagtopper bow by Marleen - takje), COL1528 (Chocolates by Marleen)
Craftables: CR1605 (Text labels)
Creatables: LR0767 (Scalloped Squares)
Clear stamps: CS1129 (Mmm... lekker)
Paper: CA3171 (Metallic paper - Gold), CA3187 (Transparant sheets)
Pretty Papers bloc: PK9183 (Sweet flowers)
Tools: LR0014 (Double sided craft tape), LR0020 (Flower shaping set)
Enamel dots: PL4520 (Snowflakes)
Rhine stones: CA3154 (Bronze)

Florence cardstock:
033 - Lilac
073 - Olive
093 - Hazelnut
094 - Bear
099 - Kraft light
101 - Off white

Wit fluweelkarton voor de basiskaart (Craft Emotions)

Klik op het patroon om te vergroten.

______________________________________________________________________________________________________________

Tip: Vorige week heb ik ook het blogbericht 'How to use... Collectable Chocolates by Marleen' gemaakt. Hierin vertel ik jullie welk onderdeeltje je nu precies voor welke bonbon moet gebruiken. En welke bonbons kun je allemaal maken!
Zie: http://handmadebymarleen.blogspot.com/2023/04/how-to-use-collectables-chocolates-by.html



5 opmerkingen:

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen