Buttons/pagina's

    

vrijdag 28 april 2023

GiveAway - Bonbons

MEEDOEN KAN NIET MEER, DE WINAAR IS BEKEND.

In de april collectie vonden jullie naast het Craft stencil 'Insect hotel by Marleen' en de Collectable 'Flowerpot house by Marleen' ook de Collectable 'Chocolates by Marleen' van mijn hand. Met de Collectable 'Chocolates by Marleen' heb ik nog geen GiveAway gedaan... dus gaan we die nu doen!

Naast mijn Collectable mag ik ook het leuke Craft stencil 'Bonbon box' weggeven.  Dit Craft stencil is niet van mijn hand, maar natuurlijk wel perfect te combineren met mijn Collectables 'Chocolates by Marleen'. 

Het setje bestaat uit:
- de Collectable Chocolates by Marleen (COL1527)
- het Craft stencil Bonbon box (PS8142)

Zo doe je mee:
- Word volger van mijn blog (als je dat nog niet was).
- Laat onder dit bericht een reactie achter.
- Meedoen kan tot en met zondag 30 april 2023.
- Delen is lief.

Op maandag 01 mei 2023 loot ik de winnaar, dus vergeet niet om dan te kijken of jij de gelukkige bent!

Extra kans maken? Meedoen kan ook via mijn Instagram!
Ga naar: https://www.instagram.com/marleenvandermost/

Hartelijke groetjes, Marleen

Deze giveaway word op geen enkele manier onderschreven, gesponsord of gepromoot door Instagram en/of Blogger.

45 opmerkingen:

  1. Doe heel erg graag mee voor dit mooie setje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat leuk deze giveAway Marleen.
    Daar kun je mooie kaartjes mee maken.
    Ik loot graag mee.
    Dankjewel voor deze kans.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je live met de bonbons gezien, zo leuk je bonbondoos, de uitleg vond ik super hoe de onderdelen bij elkaar horen, lijkt mij geweldig dit setje, loot graag mee. Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. The bonbons are so cute, and I love the stencil for the little box! What a fun prize package! Thanks for the chance!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Somehow my name came up wrong! I am Denise Bryant.

      Verwijderen
  5. Lian Swagemakers28 april 2023 om 08:32

    Hallo Marleen, door de live van afgelopen dinsdag ben ik heel enthousiast geworden voor de leuke bonbon collectables.
    Ik loot dus graag mee.
    Groetjes, Lian

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat een leuke give away. Dat zou voor mij wel een erg leuk verjaardagskado zijn op 1 mei en een super aanvulling op de stempel die ik wel kocht en vergat deze mee te bestellen en doe heel graag mee.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een super leuk setje, die ik graag aan mijn collectie toe zou willen voegen! Ik loot graag mee🍀😍 Groetjes, Natascha/Creastories

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuk!!! Met deze mal kun je weer zoveel leuks maken....
    Deze staat weer hoog op mijn verlanglijstje ☺️
    Ik doe heel graag mee....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig setje ,ik doe graag mee ❤️🍀
    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat ga je een van ons weer verwennen met deze mooie bonbons. Mmm. Ik doe graag mee met deze verwennerij. Groetjes Nelleke

      Verwijderen
  10. Super giveaway weer, zou een mooie aanvulling zijn op de koekjes die ik heb van Marianne Design.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Sorry voor het tweede bericht, maar bij de vorige bleef ik op anoniem staan.
    Super giveaway weer, zou een mooie aanvulling zijn op de koekjes die ik heb van Marianne Design.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow....wat een GAVE weggever Marleen.....daar doe ik graag aan mee!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een mooi giveaway wil graag meeloten
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke give away. Doe heel erg graag mee. Kan helaas alleen anoniem reageren. Inloggen lukt helaas niet hopelijk is dit geen probleem. Groetjes, Catrien
    https://wildcatgrace.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze bonbons passen goed, bij de andere bonbons van Marianne Design, doe graag weer mee. Groeten Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heb je dit mooi ontworpen ik doe graag mee
    Groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een gave weggever! Ik maak heel graag kans op deze gave set!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind de nieuwe mal met bonbons prachtig , dus wil ik graag meedoen.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke GiveAway. Ik doe graag mee groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat verzin je toch leuke dingen elke keer!! Ik doe graag mee met je give away.
    Fijn weekend alvast!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  21. This is so sweet, thank you so much for the chance to win this amazing giveaway.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Altijd leuk om een kansje te wagen voor dit mooie setje.
    Fijn weekend,
    Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel leuk!! Ik doe graag weer mee 🙃🤗 groetjes Janine Herrewijn-Driesprong

    BeantwoordenVerwijderen
  24. De oude bonbons en doos heb ik maar dit is een super leuke en lekkere aanvulling, doe graag mee!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dit zijn hele mooie bonbonsjes. Ik doe graag mee. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuk idee. Krijg meteen trek in chocola. Dit is heel erg leuk om te maken en dan cadeau te doen aan iemand. Ik loot graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik doe graag mee voor deze leuke set. Cristine knutselmuts

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Doe graag mee met deze gave giveaway.Groetjes Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  29. I would be tickled pink to win this set of bon bons! They're delightfully sweet. Thanks so much for the chance to win, Marleen!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Leuke aktie weer Marleen. Ik ben gek op bonbons, dus ik hou me aanbevolen.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik doe graag mee met deze heerlijke give away 🥰

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Oh ik wil ook graag een gokje wagen al dat lekkers gaat er wel in 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Marleen,
    ik wil graag een gokje wagen.
    groetjes odette

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hier wil ik ook graag aan mee doen Groetjes Mariëlle en fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Superleuke weggever! Ik loot graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Op instagram al aangemeld, maarzezijn zo leuk dus meld met hier ook maar aan.
    GroetjesAartje

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wonderful set, looks so sweet and useful. Thanks for the chance to win.
    Have a nice weekend.
    Hugs, Valerija

    BeantwoordenVerwijderen
  38. wauw die zou ik wel graag willen winnen , mijn dochter is patissier en zij maakt bonbons dus van echte chocolade en ik zou ze dan van papier gaan maken hoe leuk zou dat zijn
    nu maar duimen groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een leuke set weer. Voeg deze graag toe aan mijn collectie

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Deze zou ik graag winnen, leuk verjaardags kado 🥰

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat ziet dit er leuk uit zeg! Super leuk om te maken en dan weg te geven en nog leuker om te winnen 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Heey Marleen,
    ow wat een heerlijke give away en chocolade is altijd een goed idee. Natuurlijk wil ik ook wel een poging wagen om een setje te mogen winnen.

    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Leuk dat je dit setje gaat verloten! Ik loot graag mee zodat ik m’n nicht ermee kan verrassen! Zij is ook gek op chocolade ☺️

    BeantwoordenVerwijderen