Buttons/pagina's

    

zondag 5 mei 2024

GiveAway - Picnic time

MEEDOEN KAN NIET MEER, DE WINNAAR IS BEKEND.

Eindelijk wordt het buiten iets warmer en begint het voorjaar toch echt. Heerlijk om dan te gaan picknicken! Lekker erop uit met iets lekkers mee.

Met de materialen in de mei collectie van Marianne Design kun je nu ook je kaarten in picknick thema maken. Ik mocht bij deze collectie de vrolijke Paper set 'Picnic time by Marleen' ontwerpen. 

En... zoals jullie inmiddels van mij gewend zijn, ga ik ook deze keer weer iemand blij maken met een setje van die nieuwe materialen.

Het setje dat je kunt winnen bestaat uit:
- de Craftable Felicitatie vierkant by Marleen (CR1656)
- de Paper set Picnic time by Marleen (PK9189)


Zo doe je mee:
- Word volger van mijn blog (als je dat nog niet was).
- Laat onder dit bericht een reactie achter.
- Meedoen kan tot en met woensdag 8 mei 2024.
- Delen is lief.

Op donderdag 9 mei 2024 loot ik de winnaar, dus vergeet niet te kijken of jij de gelukkige bent!

Extra kans maken? Meedoen kan ook via mijn Instagram!

Hartelijke groetjes, Marleen

Deze giveaway word op geen enkele manier onderschreven, gesponsord of gepromoot door Instagram en/of Blogger.

34 opmerkingen:

  1. Superleuk Marleen! Doe graag mee.
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat weer een leuke GiveAway Marleen.
    Ik loot graag mee.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk zeg! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow wat gaaf ik doe graag mee
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw deze is zo gaaf ik loot graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je weer leuke spullen ontworpen!
    Ik loot graag mee.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Feestelijk en zomers materiaal, graag loot ik weer mee.
    Groeten Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk, loot graag weer mee, de picknickmand en varkentjes heb ik al gekocht, dus doe graag mee voor het setje, maakt de collectie weer compleet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke collectie weer. Laat het mooie weer om te picknicken maar komen. Ik loot graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke giveaway. Ik loot graag mee!!!
    Groetjes en een fijne zondag, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een super leuke en mooie giveaway doe graag een gokje.❤️🍀🤞

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oooooh Marleen wat geef je wee4 prachtige materialen weg. Ik loot graag mee. Want hier zou ik graag kaarten mee willen maken. Bedankt voor de kans. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh leuk, met Nederlandse tekst! Zo veel leuker dan steeds maar Engels. Mooie papierset erbij in vrolijke kleurtjes! Ik waag graag mijn kans! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat weer een leuke GiveAway ik loot graag mee van dit setje word je gewoon vrolijk
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Weer een prachtige set waar veel moois mee te maken valt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Joepie ! Ik doe mee!🥳

    BeantwoordenVerwijderen
  17. A garden picnic sounds delightful! What a kind give away. Thanks so much Marleen for always inspiring us.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige Give Away. Ik wil graag een kansje wagen op deze mooie set.

    Fijne zondag.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat is een mooi setje om een kansje voor te wagen. Ik doe graag mee voor deze verloting.
    Fijne zondag,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Elianne Lufting5 mei 2024 om 13:23

    Leuk! Maak graag een kans 😀 Groetjes Elianne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik loot graag mee voor dit leuke setje. Cristine knutselmuts

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Jolanda Kornelis5 mei 2024 om 14:36

    Weer een prachtige set is dit. Ik loot graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Marleen, picnic time is een weer een uniek ontwerp van jou, zoals gewoonlijk!
    Groeten van Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Denise Bryant5 mei 2024 om 17:08

    Such fun designs! Perfect for summer creating! Thank you for the chance to win!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een SUPER GAVE Give Away Marleen....daar doe ik heel graag aan mee!
    Het lijk me heel erg leuk om hier mee aan de slag te kunnen gaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuke spulletjes weer, ik wil ook graag een kansje wagen Marleen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hey Marleen,
    Ik ben helemaal verliefd op dat papier. Ik waag heel graag een kans voor deze gave set.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat super mooi door jou gemaakt weer allemaal!! En ik vroeg mij pas al af waar die mooie kaarsjes vandaan kwamen.
    En ze winnen zou natuurlijk helemaal super zijn.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Graag had ik meegedaan met deze leuke Give Away, groetjes, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Margreet, heel leuk dat je weer iets weg geeft en ik wil graag een gokje wagen!
    Groetjes en nog een fijne dag, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Weer zo'n leuke weggever. Lekker vrolijk papier en de vierkante mal is een mooie aanvulling op de ronde mallen die ik al heb. Ik loot dus graag mee. Groetjes, Lian

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Marleen,Gave aktie, Ik doe graag mee.
    Groetjes van Ellen van Maaren

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een vrolijke set! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een is het weer een leuk thema !!!!!
    Die zou ik wel voor me verjaardag willen krijgen🥰😀

    BeantwoordenVerwijderen