Buttons/pagina's

    

donderdag 9 mei 2024

Winnaar GiveAway - Picnic time

Bedankt weer voor alles leuke en lieve berichtjes op mijn blog en Instagram over deze GiveAway. Zo te lezen in de reacties mag het mooie weer van iedereen wel echt komen nu. Met een beetje geluk gaat het een heerlijk hemelvaart weekend worden. 

Nu eerst tijd... om de winnaar van de GiveAway bekend te maken:


De winnares is: 


Van harte gefeliciteerd met het winnen van deze GiveAway! Zou je mij een berichtje willen sturen met daarin je adresgegevens, dan zorg ik ervoor dat het setje op de post gaat.

Bedankt allemaal weer voor het meedoen en alle leuke en lieve berichtjes.
Een heel fijn en zonnig weekend gewenst.
Hartelijke groetjes, Marleen

Deze giveaway word op geen enkele manier onderschreven, gesponsord of gepromoot door Instagram en/of Blogger.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen