Buttons/pagina's

    

woensdag 7 augustus 2024

Kerstgroetjes in augustus

Begin augustus... en een kerstkaart hier op mijn blog. Niet de eerste die ik heb gemaakt dit jaar, haha. Wel de eerste kerstkaart die ik maakte voor mijn blog van dit jaar! Voor de augustus collectie van Marianne Design heb ik namelijk de mooie nieuwe stickerset 'Kerstgroetjes by Marleen' mogen ontwerpen. Deze stickerset past perfect bij de prachtige kleuren van het nieuwste Paper Pad 'Christmas at Home' en is dus geweldig leuk te combineren. 

Hartelijke groetjes, Marleen


Materialen Marianne Design: 
Craftables: CR1564 (Gingerbread dolls by Marleen), CR1631 (Heart & Star), CR1660 (Fijne Feestdagen vierkant by Marleen), CR1667 (Sticker circles)
Creatables: LR0839 (Layout Circles by Marleen)
Card stock: PK9193 (Christmas at home)
Papers: CA3166 (Pearl paper - White), CA3171 (Metallic paper - Gold), CA3181 (Snow paper)
Paper pad: PK9192 (Christmas at home)
Pearls: CA3132 (White)
Rhine stones: CA3155 (Gold), CA3163 (Ice Blue)
Stickers: CA3194 (Kerstgroetjes by Marleen)


1 opmerking:

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen