Buttons/pagina's

    

donderdag 15 augustus 2024

Warme winterwensen

Hebben jullie het knipvel 'Hetty's Snoesjes Winter' al gezien? Ik vind ze iets sprookjesachtigs hebben en moest een denken aan de grote schilderijen in de Winter Efteling. Kortom... te leuk en ik ben lekker aan de slag gegaan met het knipvel en mijn heb ze gecombineerd met mijn nieuwe Craftable 'Fijne Feestdagen vierkant by Marleen'.

Hartelijke groetjes, Marleen


Materialen Marianne Design: 
Craftables: CR1478 (Poinsettia by Marleen), CR1660 (Fijne Feestdagen vierkant by Marleen)
Creatables: LR0769 (Berry branche)
Knipvel: HK1715 (Hetty's Snoesjes Winter)
Cardstock: PK9193 (Christmas at home)
Papers: CA3143 (Soft glitter paper - Gold), CA3166 (Pearl paper - White), CA3171 (Metallic paper - Gold)
Paper pad: PK9192 (Christmas at home)
Enamel dots: PL4525 (Night Blue glitter)
Rhine stones: CA3158 (Mint), CA3162 (Smokey Grey)
 

5 opmerkingen:

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen