Buttons/pagina's

    

zondag 8 september 2024

Een gezellige herfstdag

Nog een kaart met mijn nieuwste Layout mal, de Creatable 'Layout – Autumn leaves by Marleen'. Deze keer heb ik de bladeren blauw gedaan en de vogelverschrikker en de zonnebloemen er vrolijk uit laten komen.

Wil je deze kaart zelf ook maken? Dat kan! 
Deze kaart is terug te vinden in the Collection #141. Op de website van Marianne Design vind je de werkbeschrijving en uitgebreide materialenlijst. Zie: https://mariannedesign.nl/downloads/the-collection

Hartelijke groetjes, Marleen

Materialen Marianne Design:
Collectables: COL1533 (Scarecrow by Marleen)
Craftables: CR1603 (Mushrooms by Marleen), CR1633 (Corn & Sunflowers by Marleen), CR1636 (Hay by Marleen)
Creatables: LR0878 (Layout – Autumn leaves by Marleen)
Pretty Papers bloc: PK9185 (Welcome fall by Marleen)
Stickers: CA3189 (Welkom herfst by Marleen)
Enamel dots: PL4530 (Yellow glitter)
Rhine stones: CA3154 (Bronze), CA3159 (Red)
Tools: LR0014 (Double sided craft tape)


1 opmerking:

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen