Buttons/pagina's

    

woensdag 4 september 2024

Layout Autumn leaves

Een paar dagen eerder liet ik een slimline kaart met mijn nieuwste Creatable 'Layout Autumn leaves by Marleen'. Maar je kunt deze mal ook ontzettend goed gebruiken op een 'gewone' kaart met meer standaard maten! 

Wil je deze kaart zelf ook maken? Dat kan! 
Deze kaart is terug te vinden in the Collection #141. Op de website van Marianne Design vind je de werkbeschrijving en uitgebreide materialenlijst. Zie: https://mariannedesign.nl/downloads/the-collection

Hartelijke groetjes, Marleen


Materialen Marianne Design: 
Craftables: CR1484 (Fox by Marleen), CR1485 (Deer by Marleen), CR1601 (Bears by Marleen)
Creatables: LR0878 (Layout – Autumn leaves by Marleen)
Pretty Papers bloc: PK9185 (Welcome fall by Marleen)
Enamel dots: PL4530 (Yellow glitter)
Rhine stones: CA3154 (Bronze), CA3159 (Red)
Stickers: CA3189 (Welkom herfst by Marleen)
Tools: LR0014 (Double sided craft tape)

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk gedaan Marleen. Zo grappig hoe je de diertjes uit deze mooie mal laat komen!!!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje met deze leuke mal en de diertjes erop.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie herfstkaart. Leuk zoals de diertjes tussen de bladeren heen piepen.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen