Buttons/pagina's

    

dinsdag 5 juli 2016

Eenhoorn voor het Marianne Design blog

Vandaag is het mijn beurt op het Marianne Design inspiratie blog en ik moest daarvoor aan de slag met materialen van de nieuwe juli collectie!


Genoeg leuks natuurlijk om mee aan de slag te gaan, maar wie mij kent weet natuurlijk dat ik dan toch echt voor een van de nieuwe diertje van Eline ga. Op het Marianne Design inspiratie blog vind je de werkbeschrijving voor deze kaart en alle materialen die je nodig hebt.

Lieve groetjes, Marleen


13 opmerkingen:

  1. Wat is die leuk!!!
    Echt een straf om met de nieuwste materialen van Juli aan de slag te gaan ;-)
    Ik blijf het zeggen, ik vind het echt weer een Marleen-kaartje!!!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig! Wat een mooie, zoete kaart. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke manier om een regenboog te maken. De eenhoorn is ook heel schattig en de kleuren die je hebt gebruikt erg mooi bij elkaar!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een super leuke Marleen-kaart.
    Wat leuk met de cirkels in verschillende kleuren.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. helemaal leuk is ie geworden, hier in huis woont ook een grote eenhoornfan...
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marleen.
    Wat een onwijs leuk kaartje,mooie kleurtjes bij elkaar. Wat is de eenhoorn leuk. Heb hem gelijk aangeschaft toen hij uitkwam maar helaas nog geen tijd gevonden om er iets leuks mee te maken.
    Groetjes sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Marleen.
    Wat een onwijs leuk kaartje,mooie kleurtjes bij elkaar. Wat is de eenhoorn leuk. Heb hem gelijk aangeschaft toen hij uitkwam maar helaas nog geen tijd gevonden om er iets leuks mee te maken.
    Groetjes sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig wat super mooi gemaakt.

    Groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohh wat is ie weer mooi Marleen.gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig, wat een gave, sprookjesachtige kaart!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. super!
    dit is echt een marleen kaart!

    groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is weer prachtig! Echt super leuk die eenhoorn!!
    Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen