Buttons/pagina's

    

zaterdag 27 augustus 2022

GiveAway - Winterbos

MEEDOEN KAN NIET MEER, DE WINNAARS ZIJN BEKEND.

De nieuwe september collectie van Marianne Design is verkrijgbaar in de hobbywinkels! Hierin vinden jullie een mooie set Craftables van mijn hand en het is al weer een poosje geleden dus hoogste tijd voor weer een GiveAway!!

Deze maand brengen mijn materialen jullie mee naar een winters bos, waar we heerlijk doorheen wandelen tussen de bomen door in de sneeuw op zoek naar beren en paddenstoelen.

Zoals jullie hieronder zien heb ik de GiveAway weer verdeeld in twee setjes, zo kan ik twee winnaars blij maken. Welke zou jij graag winnen?

Setje 1 bestaat uit:
- de Craftables Let it snow circle by Marleen (CR1600)
- de Craftables Pine trees by Marleen (CR1602)

Setje 2 bestaat uit:
- de Craftables Bears by Marleen (CR1601)
- de Craftables Mushrooms by Marleen(CR1603)

Meedoen met de GiveAway kan zowel via mijn blog als mijn Instagram. Op beide loot ik een winnaar. Meer kans maken...? Meedoen mag op beide!

 
Zo doe je mee:
- Word volger van mijn blog (als je dat nog niet was).
- Laat onder dit bericht een reactie achter, vergeet niet erin te zetten welk setje jij graag zou winnen.
- Meedoen kan tot en met zondag 28 augustus.
- Delen is lief.

Op maandag 29 augustus loot ik de winnaars, dus vergeet niet om dan te kijken of jij de gelukkige winnaar bent!

Extra kans maken? Vergeet niet ook mee te doen op mijn Instagram!

Goed weekend en hartelijke groetjes, Marleen

75 opmerkingen:

  1. Hey Marleen,
    Wat een ontzettend gave give away. Ik vind jouw snijmallen zo leuk. De beer komt hopelijk vandaag binnen dus ik doe graag mee voor set 1. Zo leuk dat je weer een give away doet.
    Fijne dag.

    lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke setjes! Ik doe graag mee en ga voor setje 1
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marleen,
    Wat een leuke snijmallen! ik loot graag mee en ga voor setje 1
    Groetjes Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je weer een gave mallen ontworpen! De paddenstoelen worden vanmiddag bezorgd dus ik loot graag mee voor setje 1🌲❄️🍀 Groetjes, Natascha Dekker

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow wat heb je weer gave mallen ontworpen, ik wil graag meedoen voor setje 2
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig weer Marleen! Ik doe graag mee voor setje 1. Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave actie weer .
    Op deze ga ik voor setje 2 .
    En op insta dan voor 1 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ga voor setje 2...superleuk.
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk weer een give away. Ik ga voor setje 2.

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  10. 😍😍setje 2 waag ik graag een kansje voor. Groetjes Dinie Smit

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Marleen, wat zijn de setjes weer leuk!! loot graag mee voor setje 1. groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke actie, voor mij setje 2 graag

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke setjes, ik ga voor setje 2. Groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super leuke actie doe graag een gokje voor setje 1.❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke GiveAway
    Ik loot graag mee voor setje 2
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke aktie Marleen, ik doe graag mee voor setje 1
    Groetjes van Ellen van Maaren

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel leuk! Ik doe graag mee voor setje 2

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooi ontwerp weer! Ik loot graag weer mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Weer superleuke actie. Doe graag mee voor setje 2.
    Dini van Dommelen
    dinivand@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leukerds weer allemaal! Zou graag kans maken op setje 2.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hi Marleen, I'm a fairly new follower of your blog, withing the last few months. I'm not sure if I can enter for this giveaway, as I live in the US. I am such a big fan of your dies and Marianne Designs in general. If I could win, I would choose set number 2, with the bear and mushrooms. The bears would be perfect for making winter cards. Thank you ever so much for your generous giveaway!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige nieuwe spulletjes. Leuke actie. Ik doe graag mee voor setje 2. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie ontwerpen weer van jou. Zo leuk die give away en doe graag mee voor setje 2

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een mooie give awayen doe graag mee voor setje 2

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Graag doe ik mee met deze verloting, voor setje 1, groeten Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik vind setje 1 super leuk, ik heb de kleine boompjes ook en die heb ik al heel vaak gebruikt. Lijkt me leuk om ze met deze grotere te kunnen combineren. Dus ik ga duimen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wauw wat een super leuke actie weer ik ga voor setje 2

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Na lange afwezigheid kan ik het toch niet laten om op deze leuke give away te reageren:)
    Ik krijg langzaam aan weer zin om te knutselen en misschien binnenkort te bloggen.
    De leuke beren familie vind ik super dus ik doe graag mee voor set 2.
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een leuke setjes zijn dit ik zou ook graag mee willen doen
    Mijn voorkeur gaat uit naar setje 1
    Groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ook hier wagen we een kansje voor setje 2, ze zijn weer super!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wij gaan voor setje 2 maar ze zijn allebei super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat zijn dat weer twee zeer leuke setjes dat jullie uitbrachten . Worden we meteen even naar de realiteit gebracht dat het hoog tijd is om aan de kerstkaarten te beginnen ;-) vele groeten Francisca set twee zou ik super vinden

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Leuk dat je een paar setjes van je mooie snijmalletjes verloot.
    Ik wil graag een kansje wagen voor setje 1.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Jouw ontwerpen zijn nooit goed voor me portemonnee veel te leuk weer. Ik ben gek van dieren en loot graag mee voor de beren dus setje 2. Cristine knutselmuts

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Oeehh echt een supergaaf ontwerp en wat een leuke winactie!! Ik doe graag mee voor setje 1! Groetjes, Shannah

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Super! Ik doe mee voor setje nr 2. 🥰groetjes Patricia uit België

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een prachtige ontwerpen komen er toch uit jouw hoofd. (tikkie jaloers ben ik wel). Ik vind het eerste setje geweldig. De ronde tekst stansen zijn echt favoriet.
    groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Je nieuwe malletjes zijn allemaal weer ontzettend leuk!! Doen graag mee voor setje 2!

    Lieve groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wonderful sets to choose from! I'd like to enter for set #2!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Het zijn weer superleuke stansen, Marleen. Ik ga graag voor setje 2.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een super gave GiveAway Marleen....daar doe ik graag aan mee....ik ben dol op kerstkaartjes maken!
    Ik ga graag voor setje 1.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een mooie weggever Marleen, ik waag graag een kansje op set 2 xx

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Je hebt weer superleuke producten ontwikkeld! Ik doe graag mee voor setje 1. Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Weer Twee prachtige Give Away Marleen.
    Ik wil wel een gokje wagen voor setje 2
    Dankjewel voor deze kans.
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat weer een leuke, nieuwe materialen zijn dit. Ik maak graag kans op setje 2.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Super leuk. Ik maak graag kans op setje 2, voor mijn zusje. Leuk om te geven en leuk om te krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Weer prachtige mallen heb je ontworpen. Ik heb vanmiddag toevallig de nieuwe Collection Catalogus 2022 zitten doorbladeren en toen kwam ik deze mooie mallen met de prachtige kaarten ook tegen. Ik ben helemaal weg met de mal van mama beer met haar jongen. Ik wil graag een kansje wagen met de loting en ik ga dan voor Setje 2.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wat geef je weer wat leuks weg… De beer heb ik zelf besteld… De andere nog even mee gewacht. Je heb weer prachtige mallen ontworpen. De ronde mallen met text zijn zo mooi. Ik heb ze met de Nederlandse resten allemaal… zo leuk. Als ik mag winnen… dan kies ik setje 1. De boompjes zien er zo leuk uit… Bedankt voor de kans. Alvast een goed weekend. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Ah wauw wat een leuke setjes weer, lief dat je het elke keer toch weer weggeeft van die mooie setjes. Iedereen succes.
    Doe graag mee voor setje 1.
    Bedankt voor de kans die je ons geeft. Goed weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Wat een super leuke spullen weer.
    Ik doe graag mee voor set 1
    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  51. super mooie mallen heb je weer ontworpen, Marleen.
    Ik loot graag mee voor setje 2
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Wat een schitterende gave a way weer zeg. Eigenlijk heb ik geen echte voorkeur, alles is zo leuk! Als ik echt mag kiezen kies ik voor setje 1 groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Wat een schitterende gave a way weer zeg. Eigenlijk heb ik geen echte voorkeur, alles is zo leuk! Als ik echt mag kiezen kies ik voor setje 1 groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Weer een hele leuke setjes. Bedankt voor de kans om 1 van beide te winnen. Ik doe graag mee voor setje 2..

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Ohh wat gaaf weer,ik doe graag mee voor setje 2

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Ook via deze weg doe ik graag mee met de giveaway, ik doe graag mee voor setje 2

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Vreemd, sta eerst als anoniem. Krijg dit bericht ook niet verwijderd.
    Ook via deze weg doe ik graag mee met de giveaway Ik doe graag mee voor setje 2.

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Oh wat een leuke give away, Marleen ! Weer leuke setjes samengesteld ! Ik loot graag mee voor setje 1, en nu... fingers crossed 😉 Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Oh, alweer een gave give-away! Ik zou heel graag setje 1 willen winnen, weer superleuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Ik waag een kansje graag voor setje 2. Gr diny

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Wat een leuke setjes ik ga voor setje 1
    Groetjes Mariëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Wat een leuke aktie Marleen !
    Ik zou graag setje 1 hebben.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Hoi Marleen,
    weer zo'n leuke give away. Ik wil graag mee loten voor setje 1.
    De artikelen voor setje 2 liggen inmiddels al op mijn hobbykamer. Erg leuk!!
    Groetjes, Lian

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Mooie set doe voor de eerste keer mee zou het leuk vinden om de set1 mogen ontvangen

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Ik wil graag meedoen voor setje 1 die boompjes lijken me geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Ik wil ook graag een gokje wagen met je leuke give away! Ik doe graag mee voor setje 1, setje 2 heb ik al besteld!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Weer hele leuke setjes te winnen. Ga voor de tweede.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Geweldig, ik loot graag mee voor set 2!!

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Ik loot graag mee voor setje 2. Mijn moeder vind de ijsbeer hele geweldig, dus die is dan voor haar

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Een super leuke nieuwe collectie. Ik zou heel blij zijn met setje 1.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Geweldig leuke nieuwe producten weer Marleen!! Ik doe graag mee voor setje 1.

    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Ingeborg Ensing -Dijkema28 augustus 2022 om 19:37

    Hoi Marleen, wat een mooie Give Away heb je weer. Ik vind setje 1 geweldig. Ik heb nu vakantie dus kan ik direct aan de slag.

    BeantwoordenVerwijderen
  73. These bears are so very cute. I would be happy if I win set 2.
    Thanks for the chance to win.
    Hugs, Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen