Buttons/pagina's

    

donderdag 24 mei 2018

Gefeliciteerd met jou verjaardag

Allereerst hartelijk bedankt voor alle felicitaties en lieve verjaardagswensen op via Facebook en Instagram. Ik heb gisteren een hele leuke en gezellige dag gehad!

Vandaag een verjaardagskaartje voor een ander, gemaakt met de nieuwste materialen van Karin Joan in combinatie met het Pretty papers bloc 'Sweet Romance'.

Lieve groetjes, Marleen


Gebruikte materialen Marianne Design:
Clear stamps: KJ1723 (Folia)
Craftables: KJ1721 (Gefelicteerd)
Pearls: CA3132 (Pearls white)
Pretty Papers bloc: PK9149 (Do what you love), PK9153 (Sweet Romance)

7 opmerkingen:

  1. Nog van harte gefeliciteerd !
    Wat een mooie kaart is dit. Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel gaaf, mooie combi van stoer en romantisch!
    grt Colien

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Ook ik wil je nog van harte feliciteren met je verjaardag Marleen...en fijn dat je een leuke dag heb gehad...
    Prachtig verjaardagskaartje heb je gemaakt..wat een mooie tekststans is dat toch...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi kaartje Marleen...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful card, Marleen!
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sorry, had niet gezien dat je jarig was geweest, alsnog van harte! Prachtige kaart die ik zaterdag in het echt mocht aanschouwen! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen