Buttons/pagina's

    

zondag 3 maart 2019

Zin in de Lente!

Vandaag is het mijn beurt weer iets te laten zien op het blog op de Marianne Design website. Natuurlijk ben ik heerlijk aan de slag gegaan met mijn allereerste mallen: 'Marleen's shelves' en 'Marleen's Greenery'... ter inspiratie heb ik er een frisse vrolijke lente kaart mee gemaakt.


De werkbeschrijving en materialenlijst om deze kaart zelf ook te maken vinden jullie natuurlijk weer terug op het blog op de Marianne Design website, zie: https://mariannedesign.nl/blog/zin-in-de-lente

Lieve groetjes, Marleen

10 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige lentekaart. Echt modern met de plantjes op het trapje.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WAt een prachtige kaart. Mooi zo met het moderne trappetje en een prachtig achtergrond met het geëmboste.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke frisse kaart Marleen en het trappetje heb ik meteen gekocht, ik vind hem zo leuk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi fleurig kaartje Marleen.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig is dit lentekaartje marleen...zo een leuke stansjes ervoor gebruikt....TOP!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt geweldig leuke stansmallen ontworpen!
    En je hebt er een fantastisch kaartje mee gemaakt; lekker fris en heel gezellig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke, frisse kaart. Ik krijg er helemaal lentekriebels van.

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaf!! Dankjewel voor de inspiratie! Ik ga de stansjes vandaag (eindelijk) gebruiken....
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weer een prachtige kaart Marleen. Leuke materialen heb je ontworpen.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gaaf zeg vooral dat laddertje heb je zo leuk aangekleed.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen