Buttons/pagina's

    

maandag 27 mei 2019

the Collection #78 - Zeemeerminnen

Afgelopen weekend was het Marianne Design Event bij Doe@Ding. Daar weer een geweldig leuke dag gehad en mijn zeemeerminnen collectie mogen showen natuurlijk!! Heel veel lieve en enthausiaste reactie's gehad.


De komende tijd zullen hier op mijn blog dus heel veel zeemeerminnen voorbij zwemmen. De cover kaart van the Collection #78 met mijn zeemeermin heb ik half april al eens op mijn blog laten zien, dus hierbij wil ik ook graag de andere twee werkstukjes laten zien die ik mocht maken met mijn zeemeerminnen!

Lieve groetjes, Marleen


Gebruikte materialen Marianne Design: 
Collectables: COL1467 (Mermaids by Marleen), COL1468 (Sealife by Marleen)
Craftables: CR1360 (Passe partouts)
Creatables: LR0601 (Sea shells border)
Clear stamps: CS1025 (Mermaid sentiments by Marleen)
Pretty Papers bloc: PK9163 (Sea sparkle by Marleen)
Enamel dots: PL4515 (Snow & ice)
Pearls: CA3132 (White)


Gebruikte materialen Marianne Design: 
Collectables: COL1444 (Rosettes & labels), COL1467 (Mermaids by Marleen), COL1468 (Sealife by Marleen)
Craftables: CR1352 (Lables Basic shape)
Clear stamps: CS1025 (Mermaid sentiments by Marleen)
Pretty Papers bloc: PK9163 (Sea sparkle by Marleen)
Enamel dots: PL4515 (Snow & ice)
Pearls: CA3132 (White)
Ribbons: JU0950 (sweet colors ribbons)

12 opmerkingen:

  1. OH wat veel schitterende zeemeermin-kaartjes!!
    Echt onwijs gave mal!! Ga er binnenkort ook mee aan de slag.
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaarten en bij binnenkomst was het echt en mooi kleuren pallet!
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie en vrolijke stand had je Marleen!!
    groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er prachtig uit Marleen!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marleen wat zijn ze stuk voor stuk mooie kaarten.
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat je zaterdag zo'n geweldige dag hebt gehad. Hele mooie voorbeelden met je prachtige zeemeerminnen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn ze leuk die zeemeerminnen en zo veelzijdig Marleen super leuk voor je dat je het zaterdag zo lekker hebt gehad

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt geweldig, de zeemeerminnen en wat een prachtige creaties heb je ermee gemaakt. Zo tof! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ziet dat er reuze gezellig uit die stand van jou!
    Ik heb net de zeemeerminnen binnen gekregen en ik kan niet wachten om donderdag gezellig met mijn oma en tante te gaan knutselen met de nieuwe spulletjes :)
    Ik kan niet wachten op je andere creaties ;)
    #geduldigzullenwewachten
    Je hebt mooie creaties en ontwerpen gemaakt dus logisch dat je bent ondergedompeld in een zee aan complimenten haha.
    Ook ik ben fan.
    Liefs, LindaT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi Marleen, supergaaf weer. De mijne zijn ook onderweg :-). Vraagje: waarmee heb je de Sea Shells Border gekleurd op foto 2? Lijkt wel holografisch. Bedankt voor het antwoorden alvast. Groetjes, Desiree

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je berichtje Desiree!
      De Sea Shells border heb ik bewerkt met twee verschillende kleuren inkt.
      Ik heb hiervoor de Inkt Versa Magic: Spring Pansy (GD-35) en Sea Breeze (GD-37) gebruikt. Wanneer je dit in het middel een heel klein beetje over elkaar heen doet, loopt de kleur mooi over.
      Eigenlijk heel simpel dus ;)
      Lieve groetjes, Marleen

      Verwijderen
  11. Wat zit je daar trots bij al jouw kaartjes en terecht ! Heel leuke collectie voor kleine meisjes! Doet ze zeker wegdromen. Doet mij direct aan Disney Ariel denken, en ik ben al zeker geen klein meisje meer :) Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen