Buttons/pagina's

    

dinsdag 28 mei 2019

Have a FIN-TASTIC day!

Met de zeemeerminnen materialen kun je natuurlijk heel veel leuks maken... natuurlijk had ik heel veel voorbeelden afgelopen weekend bij me. Ook het vrolijke verjaardagslabel hieronder!


Dit label heeft een extra plekje gekregen op het blog op de Marianne Design website. Dus wil je er graag mee aan de slag? Dat kan! Jullie vinden de werkbeschrijving en de materialenlijst daar terug, zie: https://mariannedesign.nl/blog

Lieve groetjes, Marleen


8 opmerkingen:

  1. Ownijs leuk geworden.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heey Marleen,

    het is een prachtige label geworden!!! Hier zijn net de malletjes op mijn matje gevallen dus ik kan er binnenkort ook mee aan de slag. Heerlijk die roze, paarse en turquoise kleurtjes in het bijpassend papierblokje <3. Misschien in de toekomst nog een zeemeerman stans erbij?

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat jij ze ook hebt!!
      Benieuwd naar jou creatie met de zeemeerminnen :)

      Verwijderen
  3. Enig!! En ik heb eindelijk het plantenrekje kunnen bemachtigen. Kwam gisteren van de Egel...Super!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super, wat goed GerJanne!
      Heel veel knutselplezier ermee :D

      Verwijderen
  4. Wat maak je toch super kaartjes met die mooie zeemeerminnen. Extra leuk dat je die stansen zelf bedacht hebt.
    Een heel fijn Hemelvaartsweekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marleen,
    Allereerst wil ik je bedanken voor je prachtige verjaardagslabel. Super leuk dat je mij verrast hebt met een creatie met je zelf ontworpen zeemeermin erop verwerkt. Ik heb er al heel wat mooie creaties mee
    voorbij zien komen. Je plantenrekje vind ik ook een toppertje ik had hem gewonnen met de MD challenge en ben er super blij mee. Ga lekker door met het ontwerpen je hebt er talent voor, ik vind het telkens weer een verrassing wat je nu weer bedenkt. Veel succes ermee.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen