Buttons/pagina's

    

dinsdag 4 juni 2019

Splish Splash

Vandaag weer een zeemeerminnen kaart... gewoon, omdat ik er geen genoeg van kan krijgen en nog heel veel moois heb om hier te laten zien!

Lieve groetjes, Marleen


Gebruikte materialen Marianne Design:
Collectables: COL1467 (Mermaids by Marleen)
Creatables: LR0581 (Bunting Banners)
Clear stamps: CS1025 (Mermaid sentiments by Marleen)
Design folder: DF3448 (Sea shells)
Pretty Papers bloc: PK9163 (Sea sparkle by Marleen)
Diamond gems: JU0937 (Light pink & pink)
Pearls: CA3132 (White)

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke en zoete kaart! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie fleurige kaart Marleen!
    Grt van Judith en een fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan ook geen genoeg krijgen om naar al die schitterende creaties van jou te kijken!!
    Wat maak jij toch onwijs toffe dingen!!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze is ook al zo leuk! Ik heb de malletjes gekocht, maar na het bezoek aan Doe@ding allerlei andere kaartjes (in opdracht) gemaakt, dat ze nog netjes in de verpakking zitten. In ieder geval genoeg inspiratie te vinden op jouw blog, tof!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk weer Marleen.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Marleen wat is deze ook weer mooi. Die nieuwe lijn van jou is echt geweldig. Bedankt weer voor het idee

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooooh deze is ook weer super leuk!
    Ik heb ook al een zeemeermin met die leuke paarse schubben papiertjes in mijn bulletjournal verwerkt voor de maand juli... haha het duurt nog even voor ze zichtbaar wordt maar ze moest er al in. Een andere ligt al klaar voor een kaart.
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen