Buttons/pagina's

    

vrijdag 31 mei 2019

Schuifkaart - Always be a Mermaid

Vorige jaar maakte ik eens een DIY voor het maken van een schuifkaart. Nog steeds krijg ik daar hele leuke reactie's op. Dus ik heb de schuifkaart van toen in een nieuw jasje gestoken... deze keer geen konijn die achter de paaseitjes vandaan komt, maar een zeemeermin die uit het water springt!!

Mocht je deze kaart ook willen maken, dan kun je natuurlijk de basis van DIY van de schuifkaart van toen gebruiken. Zie: http://handmadebymarleen.blogspot.com/2018/03/diy-schuifkaart.html

Lieve groetjes, Marleen


Gebruikte materialen Marianne Design: 
Collectables: COL1444 (Rosettes & labels), COL1467 (Mermaids by Marleen), COL1468 (Sealife by Marleen)
Creatables: LR0332 (Dolphin - spetters), LR0541 (Palm trees)
Clear stamps: CS1025 (Mermaid sentiments by Marleen)
Decoration paper: CA3126 (Gold)
Glitter paper: CA3104 (snowpaper)
Pretty Papers blocs: PK9147 (Aqua color), PK9163 (Sea sparkle by Marleen)
Ribbons: JU0950 (sweet colors ribbons)

5 opmerkingen:

  1. Wat is dit weer een mooie uitschuifbare kaart. Met fleurige papier erbij.
    Grt en een fijn weekend van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Marleen,
    Ik zag deze kaart al op Pinterest voorbijkomen vanochtend. Dus nu even hier om hem in het groot te bewonderen. Wat is het een onwijs gave versie van je schuifkaart!
    Die ga ik zeker namaken met mijn eigen draai eraan haha. Te leuk gewoon!
    Mijn eerste zeemeermin is Ariƫl geworden ;)
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW Marleen!!! Wat is dit ontzettend gaaf gedaan!! Daar zal iedere meid blij mee zijn!!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super Marleen wat leuk met die zeemeermin en idd het blijft leuk die schuifkaart

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen