Buttons/pagina's

    

donderdag 26 september 2019

Doe@Ding demodagen

Wil jij een keertje bij mij komen knutselen?
Dat kan! 

Op vrijdag 27 september en zaterdag 28 september ben ik namelijk te vinden bij de Doe@Ding demodagen in Spijkenisse voor het verzorgen van workshops. Je kunt tussen 10:00 - 16:00 uur bij mij aanschuiven (wanneer er plaats is) aan tafel voor een kleine vergoeding en een winterse kaart komen maken.

Voor meer informatie zie de flyer hieronder en op de website van Doe@Ding:

Graag tot ziens!
Lieve groetjes, Marleen


2 opmerkingen:

  1. Heel.veel plezier en dat er maar veel.mensen bij je mogen komem workshoppen..veel.plezier .Geni et rrvsn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marleen bedankt voor de leuke workshop bij de demodagen. De lantaarn is leuk en klaar. Ga hem zeker nog een keer maken wellicht met mijn bewoners.
    Gr Peter

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen