Buttons/pagina's

    

vrijdag 27 september 2019

Wij wensen jullie een warme witte kerst!

De oktober collectie van Marianne Design is verkrijgbaar in de hobbywinkels! Ook in deze collectie vinden jullie weer een aantal materialen van mijn hand. Namelijk Craftables 'Trees by Marleen', 'Fox by Marleen' en 'Deer by Marleen' en het nieuwste Craft stencil 'Mountains by Marleen'.

Voor the Collection #82 mocht ik er vast mee aan de slag en maakte ik onderstaande voorbeelden.
Lieve groetjes, Marleen


Gebruikte materialen Marianne Design:
Craftables: CR1483 (Trees by Marleen), CR1484 (Fox by Marleen), CR1485 (Deer by Marleen)
Creatables: LR0574 (Flower Frame - rond, gebruikt voor de grote cirkel)
Craft stencil: PS8045 (Mountains by Marleen)
Clear stamps: CS1036 (Hallo winter by Marleen), CS1037 (Hello winter by Marleen)
Decoration paper: CA3126 (Gold)
Glitter paper: CA3104 (snowpaper)
Pretty papers bloc: PK9164 (Winter days by Marleen)


10 opmerkingen:

  1. Wat zijn het weer prachtige kaarten Marleen.
    Ik had ze al in het boek gezien. Toppie!
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat zijn ze weer leuk!!!

    liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk! Ik heb de malletjes nét uitgepakt, ze zijn vandaag bezorgd, zo leuk! Nu nog tijd, want dit weekend zit bomvol: sowieso met een bezoek aan Doe@ding, tot morgen!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een gave kaartjes met deze nieuwe materialen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer helemaal in jouw eigen stijl, leuk!

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke materialen weer!
    Prachtige kaartjes heb je gemaakt.
    Op de berg mal kan mooi veel op :)
    Fijn weekend veder, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi! Toffe nieuwe materialen! X

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen