Buttons/pagina's

    

zondag 29 september 2019

How to... met Craft stencil 'Mountians by Marleen' (PS8045)

In de oktober collectie vinden jullie een aantal materialen van mij, een Craft stencil met bergen, een set Craftables met boompjes, een hertje en een vosje. Super leuk om met elkaar te combineren en er een winters landschapje mee te creëren!

Deze keer vinden jullie mijn 'How to...' weer op het blog op de website van Marianne Design!!

Hieronder wel vast mijn werkstuk!
Voor de werkbeschrijving met stap-voor-stap-foto's en de materialenlijst zie: https://mariannedesign.nl/blog/christmas-in-the-mountains


Heel veel knutselplezier!
Lieve groetjes, Marleen

8 opmerkingen:

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen