Buttons/pagina's

    

maandag 9 december 2019

GiveAway - Fireworks, Champagne & Snowdrop by Marleen

MEEDOEN KAN NIET MEER. DE 3 WINNAARS ZIJN BEKEND!

De laatste GiveAway voor dit jaar... hihi, dan is 2019 alweer voorbij. Voor mij is het bij Marianne Design een prachtig jaar geweest. Ook voor het nieuwe jaar staat er al heel veel leuks en moois op de planning dus op naar 2020!!

Met deze GiveAway wil ik 3 winnaars blij maken. Onderstaande materialen ga ik verloten:
- Het Craft stencil Fireworks by Marleen (PS8050)
- Het Craft stencil Champagne by Marleen (PS8051)
- De Craftable Snowdrop by Marleen (CR1490)

Laat in je reactie hieronder weten welke van deze drie materialen jij graag zou willen winnen en wees snel wat meedoen kan alleen vandaag nog!!


Zo doe je mee:

- Word volger van mijn blog (als je dat nog niet was).
- Laat onder dit bericht een reactie achter (vergeet er niet bij te zetten wat je graag zou willen winnen).
- Meedoen kan tot en met dinsdag 10 december.
- Meedoen via Facebook kan ook, zie: https://www.facebook.com/groups/1862271894047025/.

Op woensdag 11 december maak ik de 3 winnaars van deze GiveAway bekend!

Lieve groetjes, Marleen

41 opmerkingen:

  1. Wat een leuke weggevertje weer! Ik doe graag weer mee om een kansje te wagen. Als ik mag kiezen zou ik gaan voor het sneeuwklokje. Elk voorjaar staat het hier tussen onze bomenrij/singel. Het allereerste wat er gaat bloeien. Bomen zijn nog kaal en op de grond tussen de bladeren zie je ze gewoon weer opkomen. (elk jaar komt mijn schoonmoeder langs om de sneeuwklokjes eruit te steken om bij haar in de tuin te planten.(pot)) hihi. Wat wil je...40 jaar hier op de boerderij gewoond voordat wij de boerderij overnamen. En een hele grote boerderijtuin gehad waar men kon komen om de tuin te bekijken. Het was schitterend wat mijn schoonmoeder deed. En ja, dan weet zij de sneeuwklokjes wel te vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooooh wat een leuke giveaway ik zou graag de vuurpijl winnen vind die zo leuk
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave weggever! Alle 3 de materialen zijn super!
    Maar het lijkt mij leuk om de vuurpijlen te winnen, zodat ik wat nieuwsjaarkaarten kan maken.
    Dankjewel voor de kans! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer zo’n leuke actie ik loot graag mee voor het sneeuwklokjes, de stencils heb ik al, veel succes iedereen en alvast fijne dagen toegewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Marleen

    Ik doe ook graag mee voor het llieve sneeuwklokje en is een lief bloemetje
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt een heel leuk giveaway😍
    Ik vind als ik moet kiezen het vuurwerk het leukst💜
    Groetjes Elena

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke giveaway! Doe graag mee en zou voor de champagnefles met glas gaan want de vuurwerkpijlen en sneeuwklokje heb ik vorige week besteld! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke giveaway. De sneeuwklokjes zijn perfect om in het nieuwe jaar mee aan de slag te gaan. Groetjes Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zou heel graag de vuurpijlen willen winnen jij hebt er een super leuke voorbeeld kaart mee gemaakt met de muisjes die zou ik graag dan maken voor mijn moeder :)groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Thank you so much for the chance to win this amazing giveaway. I would like to choose snowdrop die, please.
    Crafty hugs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige giveaway. Alle drie weer erg mooi. Ik zou graag een kansje wagen en zou voor de vuurpijlen gaan. Je hebt daar zo'n mooi creatie mee gemaakt en een goede uitleg van gegeven. I keep my fingers (vuurpijlen) crossed.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik hou van sneeuwklokjes. Ik heb er ook enkele in mijn tuin staan. Elk jaar kijk ik er naar uit dat ze hun witte bloemetjes weer laten zien. Daar valt mijn keuze op de Sneeuwklokjestans. Bedankt wederom voor deze kans ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk dat je weer een giveAway aanbied.
    Ik vindt de sneeuwklokjes super mooi.
    Daar wil ik graag voor gaan.
    Dank je wel voor deze kans.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow, wonderful giveaways again. I just love all three goodies, but if I must choose, I would love to get snowdrop die, please.
    Thanks for the chance to win.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk! Ik doe graag mee voor het sneeuwklokje. Ik heb nog geen bloemen stansen dus deze zou heel welkom zijn! Liefs Marinda.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow, wat een leuke give-away. Trouwens ik vind jouw stencils steeds weer opnieuw geweldig. Ik vind die champagnefles zo gaaf. Alhoewel het sneeuwklokje ook zo lief is en ook wel één van mijn favorieten is. Alvast succes voor het volgend jaar; ik zie je nieuwe collectie vol verwachting tegemoet.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke gifaway ik zou graag de snijmallen met de bloemen willen. Ik maak zelf kaartjes en zou er een leuk kaartje meemaken.
    Groetjes Hanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh die vuurpijlen zijn wel heel gaaf ook Marleen en doe graag mee om een gokje te wagen!
    Heb zoveel plezier van je stansen en het kerstboom stencil heb ik al 10x gebruikt.
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een geweldige actie! Het is een lastige keuze, maar mijn voorkeur gaat uit naar de champagne! Proosten op een creatief en mooi 2020! 🥂 En hoe mooi zou dat zijn door iets moois te maken met dit geweldige stencil! 🤩🤩

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke loting weer! Ik zou graag aan de slag gaan met de vuurpijlen voor een knallend 2020.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super leuk dat je weer een give away doet! Ook hier doe ik graag mee met de verloting van de champagne craft stencil. Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. WAUW wat een super actie. Ik zou gaan voor de vuurpijlen helemaal te GEK knallend het jaar uit.
    groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke actie! Mijn voorkeur gaat uit naar de champagne fles stencil, maar ook de andere vind ik haar!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat super lief weer van je Marleen..als ik.mag kiezen z oh ik graag voor de vuurpijlen gaan. Omdat ik deze graag 20 januari wil gebruiken dan zijn we 12.5 jaar getrouwd..Dat vind ik wel een vuurpijl waard..ik ga duimen

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Superleuk Marleen! Je hebt inderdaad een tof jaar achter de rug. EN ik heb al heel wat producten door jou ontworpen. De kerstbal en het mandje liggen hier nog te wachten.
    Ik doe graag mee met je give away en dan ga ik voor de stansen van het sneeuwklokje...

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuk weer een verloting. Mijn voorkeur gaat uit naar de sneeuwklokjes. Nu al zin in het voorjaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Je hebt dit jaar al prachtige stencils en mallen geproduceerd, en hoop voor je dat 2020 ook zo'n geweldig jaar wordt! Ik zou graag een gokje wagen voor de sneeuwklokjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een leuke en mooie give away weer Marleen. Het is allemaal leuk. Als ik dan moet kiezen dan voor de vuurpijlen, kan ik mooi jouw turorial erbij pakken..

    Lieve groetjes,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Jij hebt een top jaar achter de rug en er wordt heel wat geknutseld met jouw spullen. Daar mag je heel trots op zijn.
    Ik waag graag mijn kans voor het sneeuwklokje. X

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat verwen je ons weer zeg, alweer een leuke actie. waar ik het liefste voor ga? Voor die lieve sneeuwklokjes! Want : als in Holland de sneeuwklokjes bloeien...
    groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat weer leuk , doe hier graag aan mee en kies voor de sneeuwklokjes.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Mmm, als het nog kan wil ik graag meedoen voor je leuke champagnefles Marleen! Voor meerdere doeleinden te gebruiken maar zeker met Oud en Nieuw!! Toppertjes weer! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Jaaa, ik kan nog net meedoen!! Die vuurpijl ziet er te gek uit.

    Groetjes, Ellen van Maaren

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik wil ook graag meedoen voor de vuurpijl.
    Groetjes Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat super gaaf Marleen!
    Ik doe heel graag mee en vind de sneeuwklokjes wel erg leuk!
    Dankjewel voor deze kans,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Misschien wel te laat met mijn reactie :(.
    Ik vindt de vuurpijlen geweldig en we worden hier in Apeldoorn misschien wel de eerste vuurwerk vrije stad en dan is het toch fijn als ik toch leuke vuurpijlen heb.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wil je als chirurg lid worden van de Illuminati die je rijk en beroemd maakt in de wereld en de macht hebt om mensen op de hoogste plek ter wereld te controleren. Ben je een zakenman of vrouw, artiest, politicus, muzikant, student, voetballer of bastketballer wil je rijk, beroemd, krachtig in het leven worden, word vandaag lid van de Illuminati-broederschap van aanbidding en ontvang direct een rijk bedrag van 1 miljoen dollar in een week, en daklozen. Waar u ook kiest om in deze wereld te wonen en ontvang ook $ 10.000.000 per maand als salaris.
    VOORDELEN VOOR DE NIEUWE LEDEN DIE LID WORDEN VAN DE ILLUMINATI.
    One A Cash Reward van $ 500.000.
    1. Een nieuwe Exercise Dream CAR ter waarde van $ 300.000.
    2.Een droomhuis gekocht in het land van uw keuze.
    3. Een maand vakantie (volledig betaald) naar uw droombestemming.
    5.Een jaarabonnement op Golf.
    5. Een VIP-behandeling in alle luchthavens van de wereld.
    6. Een totale verandering van levensstijl.
    8. Toegang tot de Citizen Grove.
    9. Maandelijkse betaling van $ 5.000.000 USD elke maand als lid op uw bankrekening.
    10. Een maand gereserveerde afspraak met de top 5 wereldleiders en de top 5 beroemdheden ter wereld.
    Als je geïnteresseerd bent om je bij ons aan te sluiten bij de Illuminati Great Brotherhood
    Neem contact met ons op via e-mail: cavill612@gmail.com of via whatsapp: +1 (717) 814-8461

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Je bent een zakenman, politicus, muziek,
    student en willen
    rijk, krachtig en beroemd zijn in het leven
    heeft de kracht nodig
    om hun dromen te verwezenlijken. Je kunt hun bereiken
    dromen door een
    lid van de Illuminate. met dat al je
    dromen en
    verlangens van het hart die volledig kunnen worden verwezenlijkt als u
    echt willen
    om lid te zijn van de grote namen van de
    Verlicht dan jij
    kan vandaag contact met mij opnemen via whatsaap +1(516)274-3685

    BeantwoordenVerwijderen
  39. GRIJP DIT LEVEN VERANDERENDE KANS VANDAAG
    Maak een juiste en positieve keuze voor deze kans voor jou vandaag om een van de 20 gelukkige personen te zijn die de grote Illuminati wil toegeven en die rijk en beroemd maakt.
    en rijk en hebben ook recht op miljoen dollar ($ 20.000.000 USD).
    als je geïnteresseerd bent, WhatsApp ons:
    Whatsup: +33758476136
    e-mail: realilluminati0666@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  40. HALLO DAAR
    kijker Ik ben hier om mijn getuigenis te delen over hoe ik uiteindelijk lid werd van de Illuminati-buurt en RIJK, BEROEMD EN KRACHTIG werd. Ik heb mijn best gedaan om lid te worden van de broederschap, maar ik werd verschillende keren opgelicht voordat ik een getuigenis vond. op internet dus ik nam contact op met de agent, ik was zo bang dat hij me om veel geld zou vragen voordat ik bij het licht kon komen, maar tot mijn grootste verbazing vroeg hij me alleen om de items te kopen die ik maakte en vandaag ben ik erg blij om hem aan de wereld te vertellen dat ik rijk ben en met dit alles veel bedrijven heb kunnen opbouwen. Ik kreeg meteen een bedrag van $ 7 miljoen dollar op mijn persoonlijke rekening en ik ben ook over de hele wereld bekend met het bedrijf. die de Illuminati-broederschap mij gaf en ik heb ook de macht om te doen wat ik wil ... ik weet dat veel mensen in mijn baan kunnen zijn ook op zoek naar hulp hier ben jij
    officiële e-mail: illuminatilight676@gmail.com
    Wat is de toepassing? (+ 1 (573) 982-0773)


    PAS OP VOOR OPLICHTERS EN JE MOET 18 JAAR ZIJN.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen