Buttons/pagina's

    

woensdag 11 december 2019

Winnaars GiveAway - Fireworks, Champagne & Snowdrop

Weer hartelijk dank allemaal voor het meedoen en de vele leuke en lieve reactie's hier op mijn blog en in mijn facebookgroep.

Tijd om de drie winnaressen blij maken!!!


Het Craft stencil Fireworks by Marleen (PS8050) is gewonnen door Jeanet Vlastuin

Het Craft stencil Champagne by Marleen (PS8051) is gewonnen door Carla van Driel

De Craftable Snowdrop by Marleen (CR1490) is gewonnen door Dora van het blog: http://dora-knutselhoekje.blogspot.com/

Dames van harte gefeliciteerd met het winnen van een van de materialen van deze GiveAway!
Zouden jullie mij een berichtje willen sturen met daarin jullie adresgegevens, dan zorg ik ervoor dat de setjes jullie kan op gaan.

Bedankt voor het meedoen allemaal en tot de volgende GiveAway in het nieuwe jaar!!
Lieve groetjes, Marleen

6 opmerkingen:

  1. Congratulations to the winners.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh. Wow. Wat een ongelooflijke verrassing. Ben benieuwd wat mijn schoonmoeder ervan gaat vinden over een creatie met deze mooie snijmal. Super bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gefeliciteerd Dora en fijn dat je het een leuke verrassing vind! :D Zou je mij nog even een mailtje (of berichtje via facebook) willen sturen met daarin jou adresgegevens dan stuur ik de craftable naar je op.
      Lieve groetjes, Marleen

      Verwijderen
  3. Veel knutselplezier met jullie mooie prijzen Carla en Dora! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen