Buttons/pagina's

    

vrijdag 13 december 2019

Mandje met sneeuwklokjes

Vanochtend heerlijk zitten knutselen met mijn sneeuwklokjes om er nog een winterse verjaardagskaart mee te maken voor een van de jarige dames in mijn familie. Ik heb de sneeuwklokjes deze keer samen met wat paarse bloemetjes, steeltjes en blaadjes in een mandje gestopt. Zo werd het een vrolijk en fleurig geheel!

Fijn weekend en lieve groetjes, Marleen


Gebruikte materialen Marianne Design:
Craftables: CR1468 (Doodle circle), CR1469 (Doodle square), CR1490 (Snowdrop by Marleen)
Creatables: LR0520 (Basket)
Clear stamp: CS1028 (Mini labels Nederlands)
Pretty Paper blocs: PB7053 (Eline's Berry christmas), PB7056 (Eline's Summer picnic), PK9152 (Herbs & leaves), PK9160 (Romantic dreams)
Enamel dots: PL4515 (Snow & ice)
Pearls: CA3132 (White)
Rhine stones: CA3136 (Silver)




15 opmerkingen:

  1. Wow, wat een superleuke kaart met die leuke sneeuwklokjes!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk gedaan met de sneeuwklokjes in het mandje. Daar zal de jarige vast blij mee zijn. Groetjes, Marinda.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dit leuk die sneeuwklokjes in een mandje. prachtige kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze leuk die sneeuwklokjes en wat heb je er een leuke kaart van gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk het mandje met sneeuwklokjes. Mooi kaartje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig mandje geworden.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een heel fris kaartje.
    Mooi gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi kaartje, die sneeuwklokjes zijn tof!!
    Ik heb ze op mijn kerstlijstje, wie weet....
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. gaaf!wat ben je toch ene kei! Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk! Die sneeuwklokjes zijn zo gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende kaart.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooie- dit bloemenmandje ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen