Buttons/pagina's

    

donderdag 12 december 2019

Happy snowdrops

Sneeuwklokjes... het zijn zulke mooie winterse bloemetjes. Aan het einde van de winter gaan wij meestal speciaal naar het bos om daar opzoek te gaan naar sneeuwklokjes. Soms staan er verstopt een paar bij elkaar, maar ook vinden we regelmatig meters vol met deze prachtige witte bloemetjes!

Aangezien er een aantal dames bij mij in de familie jarig zijn in deze feestelijke december maand heb ik er een winterse verjaardagskaart mee gemaakt.


Deze kaart maakte ik voor het blog op de website van Marianne Design! Daar vinden jullie de werkbeschrijving en materialen lijst weer op terug. Zie: https://mariannedesign.nl/blog/happy-snowdrops

Lieve groetjes, Marleen



7 opmerkingen:

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen